Ik heb dus na dit soort dagen zoveel zin in ‘normaal’ en licht eten
Dus ik maak soto ajam (from scratch) met gebakken uitjes, gekookt ei, aardappel en taugé. Geserveerd met witte rijst en sambal oelek.
Ik heb dus na dit soort dagen zoveel zin in ‘normaal’ en licht eten
Dus ik maak soto ajam (from scratch) met gebakken uitjes, gekookt ei, aardappel en taugé. Geserveerd met witte rijst en sambal oelek.
Kerstkliekjes oftewel aardappeltoefjes, varkenshaas met appel en rozijnen, een appeltje met veenbessen en ik had expres teveel dessert gemaakt dus ook nog een stuk chocolade pavlova met mascarponeroom en kersen
Kip met dragon en tomaat uit de oven, aardappels uit de oven en doperwten.
Turkse pizza
Chili con BEYOND carne
Chili met beyond burger erdoorheen dus. Ik ben heel benieuwd, vind beyond burger zó lekker.
We hadden veel te veel groenten gekocht voor de kerst, dus we eten vanavond omelet met heeeeeel veel groenten.
Edit: @Fukaeri ho, sorry! Reageer per ongeluk op jou.
Indonesische leftovers: sambal goreng tempe, taugé, gebakken ei, atjar van komkommer, beetje soto ajam en witte rijst
Aardappeltoefjes (kerst leftover), zo’n mix van bloemkool, wortel, sperzieboontjes en erwtjes uit de diepvries, hamlapje met peperroomsaus (saus is ook kerst leftover).
Indonesisch! Ik heb jackfruit rendang, saté van soja-proteine, pindasaus, sambal goreng kool, zoute boontjes, sambal goreng kentang kering, atjar ketimoen en cassave kroepoek met pandanrijst. Behalve de kroepoek is alles from scratch en met zelfgemaakte boemboes
Oh dit klinkt echt heel lekker!
Pasta van doperwten (zat een 35% sticker op, dus ik ga het eens proberen) met rode saus, broccoli en gehakt.
3e avond op rij de airfryer testen. Dit keer in ieder geval Black Angus bitterballen. Dik het nieuwe jaar!
Pizza en cinnamom knots
ja sorry maar ik las dus echt kots… wat zijn cinnamon knots? cinnamon bunachtig?
Salade nicoise met gegrilde tonijn.
Heb zo’n zin iets gezond na al dat gevreet en gezuip.
Chili sin carne
vegan shoarma
Weet iemand wat past bij een bloemkool gratin? Qua koolhydraten