Wat eet je vanavond #2

3 likes

Wraps met kip, rode ui, mais, rode en gele paprika, crème fraiche en picadillo kruiden :drooling_face:

Kip met harissa uit de oven en gebakken aardappeltjes.

Vega Kip matras aka pakje van Knorrrrr

Gnocchi met zelfgemaakt eerder ingevroren doperwten citroenpesto

7 likes

Wok met oa noedels, pastinaak, spruitjes, champignons en chinese 5 kruiden

1 like

Restjes van gisteren (falafel en linzensalade) en hapjes op een receptie :heart_eyes:

1 like

:sushi: sushi!
Nu even 100000 hip thrust, frog pumps en deadlifts ter compensatie.

1 like

Gebakken aardappeltjes en falafel uit de oven en balsamico champignons

Wraps met houmous, gegrilde courgette en halloumi en cherry tomaatjes

De afzuigkap bij mijn ouders is stuk, en ik kook altijd voor ze op woensdag. Dus het wordt quiche, het deeg ligt nu in de koelkast. Voor erbij een salade met geroosterde pompoen, babyspinazie en feta.

3 likes

Ik ben lichtelijk geïrriteerd want heb vanalles in huis wat over de datum dreigt te gaan. Moet iets in elkaar flansen waar verse spinazie en feta in gaat en waar ik een salade als bijgerecht bij kan maken. Bij alle recepten die ik kan vinden moet ik weer allerlei ingrediënten toevoegen die ik niet heb. En heb geen zin in geklooi met filodeeg, anders werd het spanakopita. Dus zeer inspiratieloos

Als je slagroom of crème fraîche hebt kun je misschien een saus maken met spinazie en feta voor bij de pasta en daar een salade bij serveren?

Ah dit vind ik heel leuk en lief :blush:

1 like

Vegetarische chili (met bonen), een maiscrème met kaas en zelfgemaakte tortilla’s :burrito:

Spinazierijst met feta? Uitje + knoflook fruiten, spinazie erbij, rijst erdoor, bouillon erbij tot alles opgenomen is en de rijst gaar is en dan de feta erover verkruimelen?
Weet niet hoeveel je hebt van alles, tomaat extra door de rijst is ook lekker.

2 likes

Kip teriyaki met rijst en wokgroente

Hollandse pot! Gekookte aardappels, bloemkool, gebakken kipfilet met jus.

Zoete aardappel, bloemkool en pompoenballetjes

Favorietje