Wat eet je vanavond #2

Curry met kikkererwten, zoete aardappel, paprika, ui, knoflook en lekker veel koriander en een kwak yoghurt.

3 likes

Shakshuka, voor het eerstā€¦ vond het niet heel bijzonder eigenlijk, ik had er meer van verwacht.

Restje vegan stoofvlees van jackfruit met koolraappuree en verse rode kool, ingemaakt met zoetstof en kaneel.

2 likes

Ben nu een tomaten/wortelsoepje aan het maken maar daar kan ik niet op leven dus heb een lekker zadenbroodje voor erbij met aiolie (wat ik achteraf niet mag verdomme), pecorino kaasje, roomkaas, olijfjes en cournichons :heart_eyes:

Vers gemaakt tomatensoepje met een restje quiche en stokbrood met aioli.

Sinds kort eten we elke week 2x soep, 1x vers en 1x opgewarmd.
Super handig want daardoor eten we die dagen de kliekjes erbij op (gooiden we anders vaak uiteindelijk toch nog weg) en we bestellen veel minder vaak eten door ā€œgeen zin te hebben in kokenā€, want we kunnen altijd een dagje soep met brood/kliekje eten doordeweeks :nerd_face::+1:t2:

2 likes

Dit is zoā€™n simpele, maar goede tip! Dit ga ik ook doen. Wij hebben ook vaak dat we uiteindelijk de kliekjes niet meer op eten.

1 like

Dit :heart:

2 likes

pita met nepshoarma, sla, tomaat, feta en heel veel knoflooksaus

Pastasalade met rode pesto, Italiaanse kipreepjes, rucola, pijnboompitjes een kaasflakes

Chili sin carne

Stamppot zuurkool met Hindoestaanse massala en nep spekjes

Tagliatelle met zalm, spinazie en cherrytomaatjes in roomsaus

Parelcouscous met leftover tomatensoep sausje, olijven, spinazie en cherrytomaatjes uit de oven

1 like

Ik heb voor mijn verjaardag een slowcooker gekregen en gebruik hem nu voor het eerst. Ben dit aan het maken

2 likes

Terug van vakantie en mijn schoonmoeder had snert voor ons gemaakt :heart_eyes:

Kip cordon bleu met aardappelschijfjes en brocolli!

Falafel met yoghurtsaus, zoete aardappel en linzensalade.

De vegan rendang die ik dankzij @Dazed nu regelmatig maak.

1 like

Spinaziesoep met kaas en gekookt ei. En broodjes roomkaas

Ik heb boeuf bourguignon op staan momenteel!