Avg’tje met rode kool voor de kinderen en mij en bruine bonen (ieuw) voor mijn man. Oh en het vlees is een groenteburger. Dus meer een agg’tje
Volkoren penne gekookt in een tomatensaus, met spinazie en veeel parmezaan!
Ik ga bij een vriendin eten die heeel lekker kan koken, dus ben benieuwd
Zoete aardappelfrites met truffelmayo, worst en snijbonen. #kliekjesdag
Pizza
Ga een nieuw recept uitproberen, soort kruising tussen een vegetarische curry en Marokkaans stoofpotje. Ben benieuwd.
Ik eet ook rode kool! Met aardappeltjes met tijm en rozemarijn uit de oven en vegetarisch balletjes met een rode wijnsausje
Ik heb geen inspiratie
Ook zoiets: penne met courgette-tomatensaus en gehaktballetjes, nog even in de oven met mozzarella.
Gegrilde courgette, aardappeltjes uit de oven en vega schnitzel. Met veeel mayo
Iraanse frittata (kuku oid) met boerenkool en kool en kruiden en feta, klinkt als een gevalletje ‘???’ maar het is van me bae Sabrina dus we gaan ervoor hoor
Tom Kha Kai soep ( en nu vooraf Nacho chips want heb geen geduld
Gehaktballetjes in pittige tomatensaus, met tuinboontjes, flatbread en een dotje yoghurt.
Shoarmaaaaa
Doperwtenpasta met roerbakgroente
Frietjes met sate
Het wordt risotto met lekker veel wijn
Klinkt way better dan mijn simpele combo haha.
Hoe maken jullie lekkere zoete aardappelfriet? Ik heb vorige week deze gekocht https://www.jumbo.com/jumbo-verse-zoete-aardappelfriet-400g/329563ZK en zoals op de verpakking stond wilde ik ze 50min op 200 graden in de oven maar na 30 min waren ze al verbrand en nog soort van rauw tegelijk? Ik snap het niet haha. Of kan ik beter gewoon die van aviko uit de vriezer pakken?
Pizza (bloemkoolbodem, tomatensaus, beetje bbq saus, gegrilde paprika, cherry tomaatjes, kaas en gegrilde gemarineerde kip)