Gehaktballetjes en bonen uit de slowcooker in massala saus en aardappelkroketten want ik ben blijkbaar rijst vergeten te kopen
Bladerdeegpie, gebaseerd op mân favoriete snack die de Surinaamse kant van mân familie altijd op verjaardagen had. Met prei, nepkip, rozijnen en zelfgemengde Surinaamse masala
Pasta met blauwe kaas, ui, prei, knoflook, champignons en rucola en walnoten.
vega turkse pizza en gele rijst
Kapsalon van koolraapfriet, vegakipstukjes met shoarmakruiden, sla tomaat komkommer ui augurk en zelfgemaakte knoflooksaus. En smeerkaas .
Koreaanse gehaktballetjes met paprika en ui, rijst en aziatische coleslaw van wortel
Kip in de hoed gegeten net!
Zoooo lekker. Is met kersen en kerrie en gember. Ne zou niet denken dat het lekker is, maar dat is t wel! Neem zo nog een stukđ€©.
Ha wow word in een keer terug in de tijd gekatapulteerd, dit aten we zo vaak met zân allen in mân eerste studentenhuis!
Ik kreeg dit altijd te voeren bij mân oma omdat ik 1 keer uit pure beleefdheid had gezegd dat het lekker was ( for the record, ik walgde er van )
Mooie herinnering.
Ik ga nu een bara met hete (nep) kip en zuur eten.
Tomatensoep met ciabatta
Erg jammer dit.
Dit exclusief de paddenstoelen
Vandaag risotto met paprika, ui en paddenstoelen.
Tomatenrijst met spinaIe en gebakken chorizo.
Homeeeeemade broodje kip kebab met sla, tomaat, komkommer en heeeeeeel veel knoflooksaus.
PS bordje is erg klein hahaha.
PS2 pizza met mascarpone & aardbeitjes als toetje.
Noedels met salade van wortel, rode kool, bosui en gebakken tofu
Dit ziet er echt heerlijk uit!
Friet speciaal en bittergarnituur