Wat eet je vanavond #2

Gehaktballetjes en bonen uit de slowcooker in massala saus en aardappelkroketten want ik ben blijkbaar rijst vergeten te kopen :roll_eyes:

Bladerdeegpie, gebaseerd op m’n favoriete snack die de Surinaamse kant van m’n familie altijd op verjaardagen had. Met prei, nepkip, rozijnen en zelfgemengde Surinaamse masala

2 likes

Pasta met blauwe kaas, ui, prei, knoflook, champignons en rucola en walnoten.

vega turkse pizza en gele rijst :heart_eyes:

2 likes

Kapsalon van koolraapfriet, vegakipstukjes met shoarmakruiden, sla tomaat komkommer ui augurk en zelfgemaakte knoflooksaus. En smeerkaas :heart:.

3 likes

Koreaanse gehaktballetjes met paprika en ui, rijst en aziatische coleslaw van wortel

1 like

Kip in de hoed gegeten net!
Zoooo lekker. Is met kersen en kerrie en gember. Ne zou niet denken dat het lekker is, maar dat is t wel! Neem zo nog een stukđŸ€©.

1 like

Ha wow word in een keer terug in de tijd gekatapulteerd, dit aten we zo vaak met z’n allen in m’n eerste studentenhuis!

Ik kreeg dit altijd te voeren bij m’n oma omdat ik 1 keer uit pure beleefdheid had gezegd dat het lekker was ( for the record, ik walgde er van :sweat_smile:)
Mooie herinnering.

Ik ga nu een bara met hete (nep) kip en zuur eten.

1 like

Tomatensoep met ciabatta

3 likes

Erg jammer dit.

1 like

Dit exclusief de paddenstoelen

1 like

@Baratheon ik ga je vandaag niet teleurstellen.

1 like

Vandaag risotto met paprika, ui en paddenstoelen.

Gisteren: Tosti met zuivelspread, avocado, zalm en ei

1 like

Tomatenrijst met spinaIe en gebakken chorizo.

Homeeeeemade broodje kip kebab met sla, tomaat, komkommer en heeeeeeel veel knoflooksaus. :drooling_face:

PS bordje is erg klein hahaha.
PS2 pizza met mascarpone & aardbeitjes als toetje.

8 likes

Noedels met salade van wortel, rode kool, bosui en gebakken tofu

2 likes

Dit ziet er echt heerlijk uit!

1 like

Friet speciaal en bittergarnituur