Wat eet je vanavond #2

Masala kip in een (voor het eerst zelfgemaakte bara) met peper en zuur.

2 likes

Broodjes nepburger met gekarakteriseerde ui, tomaat, augurk en vegan rijstpapier-bacon, met zelfgemaakte friet

3 likes

9 likes

Hahaha shit, gekarameliseerd dus :sweat_smile:

Pasta met pesto, champignons, broccoli en courgette.

1 like

Rode kool met appel, aardappelpuree en een lekkerbek.

1 like

Tomatensoep met Italiaanse bol met geitenkaas tijm en honing uit de oven

1 like

https://gewoonwateenstudentjesavondseet.nl/2020/01/vegan-turske-pizza-nepkip.html

Dit, maar dan met vegan shoarma van de AH.

Met snackgroentes. Dan eet het kind tenminste ook wat vitamines

1 like

Krokante aardappeltjes, vega “kip” schnitzel en erwten. Oh en appelmoes, anders lust ik geen erwten :sweat_smile:

1 like

Leftovers: soepje prei, aardappel en courgette + stokbroodje vega kipkerrie + viskoekje

2 likes

Nepvissticks, witte bonen in tomatensaus en rijst met jus. Zeer zeker geen hoogstandje maar zo lekker :grin:

1 like

Oke Italianen en mensen die houden van authentieke gerechten, bij voorbaat excuses.

Maar ik heb zo’n lekkere lasagne gemaakt van de week die ik vanavond weer ga eten. Ik had om en om laagjes spinazie a la creme met garlan roomkaas en laagjes rode saus (tomatenblokjes, 3 uien + knoflook + paprika uit de hakmolen en nog een paprika in grovere stukken. + peper zout Italiaanse kruiden ketjap) en dan bovenop oude kaas.

1 like

Eet alleen vanavond en dan kook ik echt zo simpel mogelijk. Dus penne met spinazie boursin. Medium zin in haha

Sushiii😍

2 likes

Ik denk pomme duchesse of rösti, een vega kipschnitzel en broccoooooli. Met mayo want :heart:

3 likes

Wraps met zoetzure kip, paprika, rode ui, sla, kaas en guacamole

Gekookte aardappels, vega vleesje (van spinazie en kaas) en gebakken bloemkool

Tomatencremesoep met extra veel pasta, oregano en een beetje mascarpone en bretzels, vers uit Duitsland