Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

zag net in de kruidvat folder die wispies van Ardell. daar was jij toch liefhebber van @Karl_Lagerfeld of vergis ik me nou. iig, ze zijn in de aanbieding.

Ik wilde net bij wordfeud het woord bec leggen. Snapte niet waarom het niet lukte

5 likes

Ja klopt! Die heb ik echt jarenlang (volgens mij) iedere dag gedragen. Ze zijn zeker 1+1 nu

kweenie, iig minder duur. dus sla jullie slag zou ik zeggen.

Ik hoop dat je door hebt dat die opmerking niet oke is.

1 like

Ik snap ook helemaal niet hoe een wimper borderline kan zijn.

2 likes

Ohhh dan heb ik dat misschien gekregen door die wimpers!! Nu valt alles op z’n plek. Bedankt voor deze verhelderende comment

33 likes

Heb echt medelijden dat je jezelf waarschijnlijk heel grappig en snedig vond toen je dit postte. Sterkte met whatever ur going through right now :heart:

3 likes

Oooh is dat het!! Dan weet ik het nu van mezelf ook. Fijn!

Jullie hebben gelijk, niet ok

Gelukkig hebben we de screenshots nog! En als een echte borderliner zal ik je nu altijd blijven haten :sweat_smile:

14 likes

Ik eet nu chips en drink koffie :heart: @Enthusiasm

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts::drooling_face:

1 like

@Oprah ik zag L net voorbij komen op een fb foto dus blijkbaar ben ik bevriend met een familielid van jou :joy:. (of ze heeft een dubbelganger)

Ooooh vast een van mn broertjes!! Stuur me wie haha.

Altijd als ik @Duchess zie posten, denk ik aan @oversized, @FredPaillet, @eitje en chocolate explosions bij The Duchess.

15 likes

@zwaardvis

13 likes

Omg ik wil dit echt weer, jammer dat ze niet aan bestellen/bezorgen doen :cry:

Zo hullakkkk

1 like

Het ging laatste over forummers met elkaar verwarren. Volgens mij door @Penny_Lane. Maar toen ik net deze post las, dacht ik: ja, ik haal @Karl_Lagerfeld en @DonnieDarko nog wel eens door elkaar.

No buy challenge (o.a. 6 weken niets kopen)

Dit had ook echt een Karl post kunnen zijn.

3 likes