Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Bad bunny is de dude die ik altijd op mn ava heb haha

1 like

:heart_eyes: dat wil ik ook een keer maken

1 like

Wat leuk om te horen :relaxed:

1 like

16 likes

Ik heb het vanmiddag ook gemaakt en was van plan de tweede portie aan een huisgenoot te geven maar het is te lekker hahaha dus ik ga het vanavond zelf opeten.

2 likes

Ik zit echt te zoeken maar snap de link met het forum niet?

Ehmmm nog steeds geen idee haha. Wie is otis? Ik zal wel wat gemist hebben

Hahaha oke thanks.
Heb weer iets om me bij in slaap te lezen zo.

2 likes

Bij first dates is er een gast van 27 die trots opschept over zijn cito score van 550 lol

31 likes

Ik dacht dat het om de 5e verdieping ging haha van Emily in paris.

@Kauai

Ik moest aan jou denken toen ik gisteren op Utrecht Centraal was, ook met die planten binnen.

5 likes

Cute :heart_eyes:

1 like

Hier hebben ze echt chille wraps :heart_eyes:

1 like

Aan dit forum versus het bodybuilderforum toen ik random dit bericht kreeg op Reddit:

Ik heb niks met bodybuilding en wist niet van het bestaan van deze sub af, maar iemand heeft mij net random rechten gegeven om comments te kunnen achterlaten. :joy:

Door sexy Dennis ook echt

5 likes

Voor jou doorgeklikt, maar niks sexisch te zien. Geen sexy mannenkalenderkiekjes of zo.

2 likes

Puh, dan vind ik dat hij geen recht heeft op die username.

1 like

Ik moest even medicatie ophalen voor iemand bij de apotheek. Ik was aan de beurt en zeg gelijk: ik kom medicatie ophalen voor - geboortedatum-. Nou, het werkt wel, ging supersnel op deze manier :+1: :grinning:

8 likes

Als ik ergens naar toe bel zeg ik ook altijd: hoi ik ben bla bla bla, ik bel voor 1-1-1911 Jan Jansen, dat waardeert iedereen in de gezondheidszorg en daarna doen ze ook nog alsof ze de patiënt kennen.

5 likes

Mijn vriend en ik gaan vandaag pepparkakor maken, o.a. met het Zweedse recept van @Suvi ‘s schoonouders (meen ik?) :grin:

2 likes