Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Hahaha ik vind hem echt geweldig. Kan ook alleen maar Dwight zijn die uit voorzorg al zo’n masker draagt.

2 likes

Ik zag ergens snackbar staan en moest plotseling denken aan snekber (ofzo?) van heel lang geleden, weet iemand wie ik bedoel? Volgens mij uit België

14 likes

Ja en bourgeoisie moest ik laatst ook aan denken! Maar die zijn allebei al een tijd weg geloof ik

6 likes

Ik wil dat ook kijken, maar dat staat niet op netflix toch? Waar kijk jij het?

Prime Video, wel de Italiaanse dus weet niet 100% zeker of het ook op de Nederlandse staat!

Ik moest een woord op een stuk papier schrijven en daarmee op de foto. Mijn woord was @Zaadjes

Foto zaadjes

afbeelding

5 likes

Hahahaha <3

Ik heb geen chips meer in huis en mocht nog niet naar de supermarkt. Woonde @vuilnisglitter maar bij mij in de buurt :sob:

He gatver wat een ellende. Moet ik opsturen?

Ik wil al weken kanelsnurrer, chocoladebroodjes en pizza maken, maar het is onmogelijk om aan gist te komen, dus hebben mijn vader en ik uit wanhoop maar moederdeeg gemaakt. Elke keer dat we dat arme stukje deeg verzorgen moet ik denken aan Herman, het smerige vriendschapsbrood van @Zemraluani denken. :joy:

14 likes

Ik kon vandaag eindelijk boodschappen doen en heb nu voor een aantal weken liggen :sweat_smile:
Ik vond jouw bericht van een aantal weken geleden zo lief! Ik durf wel aan de buur te vragen of er fruit meegenomen kan worden, maar bij chips en chocola voelt het zo stom.

1 like

Ja zij was echt zo leuk!! Vond haar altijd heel leerzaam

1 like

@Axolotl je bent er vast al vaker in getagd maar ik moest toch aan je denken!

17 likes

Omg van waar is dit shirt?! Fantastisch :heart_eyes:

3 likes

Ik heb een nieuw dekbedovertrek nodig en op het EGF was er een forummer die álles wist van dekbedovertrekken en welke je het beste kon kiezen. Weet jammer genoeg niet meer hoe ze heet

2 likes

Ben nu wel heel benieuwd wat voor kennis er allemaal te behalen valt over dekbedovertrekken?

1 like

Zij wist alles over katoen en satijn. En bijvoorbeeld de dichtheid van de draad, voor als je een koukleum bent of juist niet.

3 likes

O ja dat klinkt wel als een vak apart haha. Ik ben al blij als ik de goede maat koop

8 likes

hahaha ik ben het niet maar in mijn tijd als verkoopmedewerker bij het canadese warenhuis moest ik zó vaak koppige mensen uitleggen dat je voor een bed van 140cm breed een dekbed(overtrek) van (minimaal) 200cm moest hebben

3 likes