Ik ben mijn gordijnen aan het strijken. Quarantaine doet rare dingen met je
Ik ook! Heeft iemand nog contact met haar?
Ik heb haar een week geleden een berichtje gestuurd maar ik heb geen antwoord gekregen.
Ehm @Karl_Lagerfeld ik krijg van mijn therapeut de tip om mijn koeken in de prullenbak te gooien met afwasmiddel
Wow ik ben het echt niet!
Hahaha nee dat zou gek zijn
Gaf hij/zij wel de tip om het eerst aan een huisgenoot/buur te geven?
Misschien ook een halve biecht, maar mijn huisgenoten gooien/gooiden best vaak goed eten weg en ik haal het dan uit de prullenbak :"). Heb nu ook tegen mijn huidige gezegd dat ze altijd mag vragen of ik iets wil hebben voor ze het weggooit. Vind het zo zonde als het in hele prima staat in de prullenbak verdwijnt terwijl ik het goed kan gebruiken.
Nee maar die tip is wel logisch hoor! Maar ik woon alleen en om met dit bij mn buren aan te bellen… wat zeg ik dan? Ik ken die mensen niet, super awkward
Wij hebben een Facebook met de flat, soms worden daar eetdingen aangeboden. Maar ja het is wel awkward inderdaad, snap je ook wel.
ik wist niet dat het er weer was!!!
Dit was ook een cadeautje toen ik net in de supermarkt was
Ik was m’n rug aan het wassen met een washandje en toen moest ik weer denken aan @Zemraluani haar passie voor washandjes. Waardeerde hem toen extra veel.
Jaaa eindelijk iemand die ook z’n rug wast als een fatsoenlijk mens
#teamschonerug
Ik kijk nu The Office en wanneer Dwight in beeld is moet ik altijd aan de obscure crush van @Jumpsuit denken. Vooral in de aflevering waar hij basketbalt :