Welke heb je besteld? (als in omschrijving haha denk niet dat je de foto inderdaad mag delen hier). Ik vind het wel mooie prints maar ik zou echt niet weten waar ik dit in m’n huis zou moeten neerhangen
Staat hierboven! En was in het schilderstopic gedeelt, dat wordt ook niet druk bezocht haha
Oh in haar isnta staat een link naar haar webshop
Ja ik had haar insta/shop even bekeken maar als ik op jouw link klik kom ik gewoon op haar feed. Was benieuwd welke je zelf had gekozen
Ohh, ja haar profiel foto en nummer 32 uit mijn hoofd! Beide deden me erg aan mezelf denken, vandaar!
Gisteren de hele dag barstende hoofdpijn gehad, op tijd gaan slapen zodat het vandaag hopelijk weg zou zijn. Nope, word net wakker met net zoveel hoofdpijn als toen ik ging slapen
Ik ook.
En moet hele dag weer achter een laptop zitten
Ja, ik ook, bah. Sterkte vandaag!
Bedankt jij ook!
Ik was net met de bus onderweg naar de locatie van de BHV-training en moest daarna een stukje lopen, stuurt 9292 me gewoon over een autoweg
Ik check tegenwoordig alle looproutes die 9292 geeft na. Dit is me ook eens gebeurd (snelweg ertussen, terwijl de app zei: maar 7 min lopen!) bij een belangrijke afspraak
Slim! Ik had alleen de afstand gecheckt. Op de heenweg kwam ik een man tegen die dezelfde kant op moest en we zijn samen een klein stukje door de berm gegaan en daarna door het gras onder de bomen op 15m van de weg af. Echt niet fijn. Op de terugweg heb ik een andere route genomen. Bijna een keer zo lang, maar wel een stuk veiliger.
Collega’s met een heel hard meldingen geluid op de telefoon. Er gaat hier al de hele dag een telefoon af.
Ik moest een online toets maken met deze vraag:
“Wat is een gevolg van situatie X?”
Antwoordopties:
- Gevolg A
- Gevolg B
Zowel A als B waren goed (niet voor interpretatie vatbaar) dus ik heb er maar gewoon een aangeklikt, B in dit geval. Dat werd foutgerekend met de melding “Het belangrijkste gevolg van X, is A.”
Ja zeg, dat was niet de vraag, als je het belangrijkste gevolg wil weten moet je dat in je vraag zetten
Google geeft ook ov informatie met loop routes e.d. is veel betrouwbaarder dan 9292
Een paar maanden geleden is mijn email gehackt, opzich is alles wel weer goed gekomen behalve dus dat mijn paypal is gedeactiveerd omdat ze ‘verdacht gedrag’ zagen. Maar je kan hem niet gewoon herstellen door een mailtje of iets te sturen maar je moet bellen wil niet bellen!! wil gewoon op een knopje kunnen drukken
Ahhh zo kut dit, voel hier helemaal plaatsvervangende irritatie bij
Dit klinkt wel intens heftig. Sterkte!
Mensen bij de McDrive die pas gaan bedenken wat ze willen als ze bij die kutpaal staan.
Wil dan gewoon een tik geven met de auto