Waar erger je je aan #6

Waarom kom jij alleen maar om de hoek kijken bij dit soort discussies? Valt me echt op en ik ben het helemaal met @ezw eens, zeer vermoeiend dit soort discussies

16 likes

Haha wat een rottige niet inhoudelijke opmerking. Maar ik denk dat dat is omdat ik het leuk vind om te discussiëren. Vind het leerzaam en zelfs als het pittig is vind ik het wel leuk om met anderen in gesprek te zijn. Misschien vooral als het pittig is.

@ezw ik kan me heel goed voorstellen dat het een principieel bezwaar zou zijn. Er zijn vaak wel discussies die ik persoonlijk ook nutteloos vind maar ze worden wel gevoerd. Dus dan zijn er wel anderen die het niet nutteloos vinden en dat kan ik dan ook wel weer waarderen. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat vind. Jij niet bijvoorbeeld. Het zou mij zeker wel opvallen als je er niet meer zou zijn. Ik herken je profielplaatje inmiddels heel goed en ik vind het juist leuk dat we met zijn allen zo’n geheel zijn. Daar hoor jij ook bij.

Ben het ook wel met je eens dat de sfeer is verandert. Volgens is dat ook niet te voorkomen.

3 likes

oh jammer!! kijk even op asos, die hebben ook veel van monki!
ik wil ook graag een pak, die van monki zijn echt leuk he

2 likes

Nee, nog niet! Krijg soms echt keuzestress van alle plekken die ik nog ‘moet’ proberen maar het staat op het lijstje.

1 like

Oh ja! Was vergeten dat dat ook daar verkocht werd!

1 like

Ik wou je lijstje nog wat groter maken. Met een soort griekse baklava met pudding erin. Maar het is schijnbaar een lokaal iets van het eiland waar ik vandaan kom. Ik weet dat ik het voor de grap altijd gelakte boerenkool noemde omdat hrt zo klonk maar weet de echte naam niet meer :sob:

2 likes

@Dolfijnhond @Penny_Lane

Eh mijn post ging niet over de ergernis dat ik een bepaald kledingstuk niet pas.

Frappant dat het in jullie ogen niet echt door de beugel lijkt te kunnen om nog wat meer over je oorspronkelijke post uit te wijden als iemand zich aansluit bij je mening uit je oorspronkelijke post. (ik erger me aan mezelf en ik vind het verwend > Penny lane vindt dat ook > hé ik voelde me vrij om wat meer uit te wijden over dat gevoel)
Dat zou dan ineens te doen zijn om “sympathie te kweken of misplaatste excuses te maken“. Waarom zou ik een excuses willen maken? Ik haal niemand door het slijk - behalve mezelf. Waarom zou ik sympathie willen kweken? Dan had ik die ergernis wel niet gepost.

Ik ben gewoon van inzicht veranderd door mijn ergernis. En daar mag zeker op gereageerd worden. En ik mag weer daarop reageren of aanvullend reageren op mijn daaraan voorafgaande post. Bij jullie is het glas zeker altijd halfleeg.

Verder met @Arecales eens.

13 likes

Ik kan me echt onredelijk sterk ergeren aan mensen die uitgebreid fluiten. Vooral als ze meefluiten met muziek die aan staat :rage:

19 likes

Elke keer als ik iets naar mensen op instagram wil sturen zet ik het per ongeluk in mijn stories :rage:

Ik snap niet helemaal waar je op doelt. Reageren doe je altijd wel bewust toch?

Ik had geen zin om te koken en was helemaal trots op mezelf dat ik gezonde vegan lasagne had afgehaald. Blijkt het niet meer te zijn dan een paar dikke plakken aubergine met een schijfje zoete aardappel en een lepel tomatensaus aarghhhhh.

1 like

Niet alleen omdat ik het leuk vind om te discussiëren maar ook omdat bepaalde onderwerpen me aan het hart gaan. Ik reageer sneller op een discussie dan dat ik reageer op een doodnormale post. Waarom vraag je dit?

1 like

ik wilde hier nog op terugkomen want ik heb last van hetzelfde euvel, net nog appte de vriend van mijn huisgenote of ik de deur voor hem wil opendoen want hij wil een verassing voor haar voorbereiden (voor de zoveelste keer deze maand) en ik heb gevraagd om het bij hem thuis te organiseren, nog geen antwoord terug helaas.

1 like

Ik zit met een koffer, 2 big shoppers en een tas in de trein. Ik vind het al irritant genoeg dat ik zoveel mee moet slepen maar het gaat helaas niet anders aangezien ik een hoop spullen mee moet zeulen naar de andere kant van het land en mijn auto stuk is. Er zijn nog genoeg plekken vrij in de coupe en toch komt iemand stampij bouwen over het feit dat ze niet naast me kan zitten. Is goed hoor mevrouw, ik stop alle tassen wel onder mijn onzichtbaarheidsmantel :+1:t4:

5 likes

@Bunnyslippers IK WEET HET WEER!! Het heet galaktoboureko. Yumyum

3 likes

Oh irritant ook zeg. Wel fijn op zich dat ie vraagt of je open doet, mijn extra huisgenoot komt lekker wanneer hij wil met de sleutel binnen die hij blijkbaar gekregen heeft. Heel prettig allemaal.

Ik wil echt spontaan naar Griekenland voor dit. Sowieso dat ik dan om ‘gehakte boerenkool’ ga vragen.

2 likes

Daar kan je volgend mij niet zo heel veel aan doen, volgens mij is dat echt net pas aangekondigd ook. Maar snap dat je baalt!!

1 like

Aahhh shit daar had ik ook heel graag heen gewild :sob::weary:

Dat mijn vriend dingen opmaakt en vervolgens niet zegt dat ze op zijn. Dan heb ik boodschappen gedaan en is hij verbaasd dat ik iets niet gekocht heb. Of wil ik het gebruiken en dan is het op

16 likes