Pigmentvlekken in mijn gezicht. Als ik nou altijd lag te bakken en braden in de zon was het mijn eigen schuld maar dat doe ik niet. Volgens de huidarts is er helaas niks aan te doen. Vind het zo lelijk en krijg er best vaak opmerkingen over.
Ik erger me aan mezelf dat ik niet gewoon schijt heb. Ik kan niet poepen als mijn huisgenoot op dr kamer zit want die muur is flinterdun en het lukt me gewoon niet dan. Nu kwam ik thuis en zij ging even boodschappen doen, dus ik dacht yes, ik kan er ff voor gaan zitten. Is haar vriend die hier vier dagen bivakeert op haar kamer een dutje aan het doen. Kan ik alsnog niet.
Ik heb dat ook, lijkt net een zwangerschapsmasker terwijl ik nooit zwanger ben geweest. Of het lijkt alsof mijn sproeten zijn uitgelopen tot 1 grote sproet.
Tretinoidecreme schijnt hiertegen te helpen, maar in Nederland kun je dat niet bij de apotheek kopen, moet op recept.
Ik heb het laten meenemen uit Spanje, 2 tubes met verschillende sterktes, daar koop je het wel gewoon bij een apotheek. Ik moet het nog proberen, want dat kan niet als het zonnig is. In het spaans heet het retirides, en je kan 0.02% kopen en/of 0.05%.
Je kan even googelen om te zien of het misschien iets voor je is.
Ik ga het opzoeken, dankjewel. Krijg over een tijdje wel een soort bleekcreme om te proberen maar daar kan je juist weer vlekken van krijgen en waarschijnlijk blijft het terugkomen. Hoop dat die creme je gaat helpen.
Pff sommige mensen realiseren zich niet wat ze hebben.
Mijn vriend snapt niet dat ik het vermoeiend vind om iedere avond opnieuw te beslissen wat we gaan eten. BESLIS ZELF NOU EENS GODVERDOMME.
En als ik dan zeg “ik heb de hele dag geen enkele gedachte voor mezelf gehad” en hij durft te antwoorden “nou ik ook niet hoor” flip ik 'm helemaal.
Heel lief hoor dat hij de hele dag schattige foto’s van kittens en puppy’s doorstuurt, maar probeer me dan niet te vertellen dat je druk aan het werk bent.
Omg dit heb ik ook en het is zo kut. Ik kan gewoon niet kakken als ik weet dat er mensen in de buurt zijn
Er was twee dagen geleden aangekondigd in t nieuws dat de nieuwe maan op zaterdagavond zou komen en we zondag vrij zouden hebben. Krijg ik een uur geleden te horen dat we toch geen vrij krijgen want de maan is al gespot. Lov dit land.
Het weekend is hier vrijdag-zaterdag normaal gesproken.
Dat mij vriend nog zoveel moet werken voor onze vakantie. Leuk al die klussen die af moeten. Elke avond en nu ook het weekend. Ik moet ook nog wat regelen maar dat gaat nu niet
Het islamitisch nieuw jaar is afhankelijk van de maan. Als er een nieuwe maan gezien wordt, begint de nieuwe maand van de islamitische jaartelling. Dus nu is islamitisch nieuwjaar op zaterdag.
Wat is dit raar inderdaad? Ook echt als je een vakje van die kalender opent staat er een complimentje?? Wat dan? Gefeliciteerd! Vandaag heb je niemand doodgereden door onnodig op je telefoon te kijken. Lekker bezig!
Hoe kan het dat ik altijd overtuigd ben dat ik een mug te pakken heb maar hem echt 99% van de tijd niet heb
Heb vandaag nog iemand gezien die een rotonde pakte met meer aandacht voor de mobiel dan voor de weg. Snap echt niet dat die mensen het gevaar niet in zien.
Scharrel zou komen maar flikt het eerst om in slaap te vallen thuis, ruim een uur later komt hij dan alsnog, appt hij dat halverwege zn ketting eraf is gegaan en kapot is joeee loop maar lekker naar huis hoor heb al geen zin meer
Mensen die hun jaren 90 elektrische kookplaat aanbieden als inductie op marktplaats
Ja sorry maar dat is dus gewoon niet hetzelfde
Gerelateerde ergernis: dat er zoooo veel bedrijven en webwinkels op marktplaats staan. Ik zoek juist op marktplaats omdat ik een tweedehands product wil kopen??? Als ik een nieuwe wou had ik wel gegoogled, blijf gewoon weg
Vice heeft vandaag een video geplaatst over de camping voor internationale studenten in Tilburg. Zoveel mensen hebben daar een mening over en ze zitten er allemaal zoo naast. Echt storend om te lezen
Die reis-video’s van het RIVM, cringe
Vooral deze. We staan op het vliegveld. Laten we naar Zuid-Afrika gaan! Hakuna Matata. LEKKERE JUICE MET IJS. Oh nee, water kan vervuild zijn. Dan maar niet naar Zuid-Afrika.
Ja vind ik ook echt heel irritant! Eerst 5 pagina’s met alleen maar reclame van bedrijven voordat je een echte advertentie ziet
Wij hebben bij de action ofzo van die gewichtjes gehaald (eigenlijk voor een tafelkleed) en aan het douchegordijn gehangen, zodat deze niet telkens zo naar binnen waait en tegen je aan plakt. Tip!
Wat is de juiste mening dan?