Ik weet dondersgoed dat ik het pakketje mooier had moeten versieren en in moeten pakken. Daar hoeft echt niemand me op aan te spreken.
Ik snap ook niet zo goed dat dit nog gezegd moet worden. Ze hebben het met elkaar besproken, de ontvanger is gewoon blij dus wat is nou het probleem? Je zegt dat het gebaseerd is op vertrouwen, dan kan je toch in dit geval erop vertrouwen dat alles goed zit.
Ja want het is haar “probleem”.
Wel als er wordt aangegeven dat het oke is en het door omstandigheden gebeurd is, dan is het volgens mij niet nodig om er zo lang over door te gaan. Zeker niet door mensen die er eigenlijk niet door aangedaan zijn. Je weet niet waarom het gebeurd is, maar ik denk dat dat stukje vertrouwen ook betekent dat wanneer iemand uitlegt dat het niet gaat lukken/gelukt is, je daar begrip voor hebt. Wat mij betreft is de volledige uitleg dan ook alleen verschuldigd aan de ontvanger, en niet aan iedereen die er in feite niks mee te maken heeft.
En daarnaast vind ik het eigenlijk ook extra jammer dat het hier nu nog een keer aangehaald moet worden, terwijl het in het andere topic gewoon weer overgewaaid was.