Vragentopic Secret Santa

Als wij een vraag binnenkrijgen via een privéberichtje posten we de vraag hier. Als je zelf een vraag aan je lootje wilt stellen, doe dat dan NIET hier, want dan weet je lootje wie je bent natuurlijk :wink: stuur degene van wie je je lootje hebt gekregen een privébericht met je vraag en dan komt het helemaal goed!!

2 likes

Vraag aan @Madam-Mikmak; zijn er nog andere dingen die je leuk vindt om te krijgen naast pennen en sieraden?

:slight_smile: heel veel, foto’s zijn van mijn huis.
Dus veel botanische dingen / plaatjes.
Plantjes, potjes, kaarsjes, insecten (dood), koperkleur, thee ( warme zachte smaken)
Boeken, beeldjes, vosjes, hertjes,
Kerstspulletjes wit/groen/hout of oranje heel fout!!

Zoals mijn collage :smile:

@GroenTakje

Santa heeft jouw collage gezien
En ging aan de slag met een kerst-elf of 10

Santa heeft genoeg ideeën om jouw pakket te vullen
Stad en land zoekt hij af naar planten en hardloop spullen

Alleen qua kerstdecoratie kwam hij nog niet echt op stoom
dus lief Groentakje, welke kleuren hang jij dit jaar in je boom? :christmas_tree:

4 likes

Oeeeeeh zo lastig! Ik heb niet één specifiek favoriet boek, ik lees zoveel boeken zo graag. Ik vind de boeken van Colleen Hoover geweldig omdat zij als geen ander over de liefde kan schrijven. Haar boeken weten me altijd wel te raken. De Harry Potter serie is ook een favoriet, die kan ik honderd keer lezen. En The Subtle Art of Not Giving A Fuck is ook heel belangrijk voor me geweest omdat die echt mijn denkwijze en manier van in het leven staan veranderd heeft.

Lekker duidelijk antwoord, sorry :joy:

2 likes

like voor het stukje over the subtle art, niet omdat ik je santa ben haha.

1 like

@Ohappyday wat vind je leuk om te krijgen van Rituals?

Maakt me niet zoveel uit! Mijn lievelingslijn is de Sakura lijn :)!

@Quinoa Wat voor smaken thee kunnen je bekoren en welke merken van bolognese chips mag ik je niet door je neus boren?

Lieve @Twijfelaar,

Santa is heel blij met jouw lootje, daar kan hij wel wat mee! Enige vraag is, hoe drink jij je thee? Kruidig, bloemig, zo zwart als roet? Of wordt je eerder blij van lekker zoet? Je Santa doet zijn best voor een mooi duurzaam pakket, en heeft met het doen van de inkopen al ontzettend veel pret!

3 likes

Omg, dit is beter dan Valentijnsdag. :smiling_face_with_three_hearts:

De laatste tijd drink ik een paar smaken van Yogi Tea. Ik drink meestal niet fruitig of bloemig, maar eerder kruidig. Munt, steranijs, kaneel, gember… Om je een idee te geven, laatst kocht ik de volgende smaken: Ginger Orange, Detox Energy, Sweet Dreams en Immune Strength (in de bonus he he) en die vind ik alle vier erg lekker. https://www.yogitea.com/nl/yogiproducts/

1 like

@Noomie

6 likes

Lieve santa, ik ben dol op witte en zwarte thee. Bosbes, appel, kaneel, zelfs komkommer mag erbij. Zolang het geen munt of mierzoet fruit is, ben ik een gelukkige theeleut.
Qua chips heb ik liever geen croky of pringles.

Hi @anon18202522

Toen Santa jouw collage zag,
wist hij dat er een hoop plezier in het vooruitzicht lag.
Zoveel inspiratie, daar kan hij wel wat mee
maar hij heeft nog wel een vraag of twee.
Koffie en thee dat lust jij niet,
maar, met wat voor cadeaus doet Santa jou nog meer verdriet?
En welke kleuren zie jij graag in je woning?
Blauw, wit, groen of bijvoorbeeld liever geel als honing?

1 like

Wat leuk!!
Ik vind alle kleuren mooi, maar houd niet zo van felle kleuren of goud. Zilver, rood, wit-achtig, donkergroen, klassieke kerstkleuren doen het beter bij mij.

Succes nog! :slight_smile:

Van handlettering spullen, letterborden en buddhabeeldjes gaat Helvegen spontaan janken,
en ook van prullaria in de Riviera Maison style zaagt zij liever planken.
Wat betreft interieursmaak gaat haar hartje sneller kloppen van de kleuren mosgroen, roest, bordeauxrood, en donkerpaars,
maar ook in het gebruik van zwart, grijs en kopertinten is zij niet schaars.
Bovendien is zij vergeten te vermelden dat zij graag vertroeft in het bos en houdt van natuurlijke materialen,
en een groot voorstander is van het artisanale.
Originaliteit en eigenheid kan deze veeleisende vrouwe ook erg waarderen,
maar liever laat zij zich geen make-up of huidproducten aansmeren want daarvan gaat haar huid al gauw van irriteren.
Hopelijk heeft Santa hier wat aan,
zodat het makkelijker wordt om recht op het doel af te gaan.

4 likes

Beste @ontherun,
Sint is enthousiast aan de slag gegaan,
En heeft al een aantal keer in de winkel gestaan.
Hij vroeg zich wel nog af:
Waar speel jij je soulmuziek op af?
En heb je alle grote namen reeds in huis,
Of zijn er die nog ontbreken bij jou thuis?
Datzelfde geldt ook voor de Disney-boeken,
Moet Sint er nog een paar bij zoeken?
En als laatste nog, voor sint een flater slaat,
Zijn er smaken of geuren die je haat?

Ik heb 1 extra uitbreidingset, nummer 7! :slight_smile:

Sorry voor het beetje late antwoord Santa! Ik hou het meest van indie, rock, beetje folk en pop. Ik heb niet echt 1 favoriete artiest of nummer en ook geen platenspeler.

Beste secret santa ,

Ik heb nog geen van de disneyboeken in mijn bezit.

Mocht je deze willen geven dan kun je ze bestellen bij bol.com dat scheelt je weer een rit.

De muziek speel ik af via spotify op mijn laptop , tv of telefoon.

Ik heb wel CD’s maar die moet je weer in een speler doen maar ik ben een Lui persoon.

Een mooie vinyl plaat staat vast prachtig als decoratie in mn huis.

Zo wordt mn huisje steeds meer een thuis.

Ik vind het super leuk dat je zo veel moeite doet.

Wees niet bang wat je ook geeft het is altijd goed.

2 likes