Vragentopic Secret Santa

ik citeer mezelf even want er is nog geen antwoord op gekomen

We hebben hier eerder al antwoord op gegeven

Oh goeie!

Ikea heeft nieuwe geurkaarsen, deze vind ik heel erg lekker: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30393464/

Verder: glittersokken, een gouden balpen, of mooie lange kaarsen (voor in een kaarsenhouder), liefst in mintgroen/grijsgroene kleur. Een kerstbal vind ik ook leuk, ik vind gouden kerstballen heel leuk en ik zag net een hele leuke in de vorm van een zeepaardje bij sostrene grene :smiley:
Verder vind ik grappige mokken (misschien kringloop?) leuk en ik houd van astrologie (printjes of info. Ik ben zelf een Tweelingen). Of een ansichtkaart met grappige/mooie quote/print?
Oh en kinder chocolade maak je ook altijd blij mee

Hopelijk is dit genoeg inspiratie haha.

@Roguee welke stijl kerstboom heb jij dit jaar in huis?

Hoi Santa :raising_hand_woman:t3:‍♀ Ik heb altijd een best strakke kerstboom met ballen en hangers die bij elkaar passen. normaal heb ik veel wit en een beetje zilver maar dit jaar wordt het aangevuld met donkerblauw.

Is het de bedoeling dat je je eigen naam onder je pakje zet of moet je hints verstoppen?

1 like

Haha wat leuk! Secret Santa, ik kan ook niet geweldig dichten, maar weet wel waar je mijn donkere dagen mee kunt verlichten. Zachte geuren en smaken zijn favoriet, heel zoete varianten ruik en eet ik liever niet. Qua chocola vind ik bijna alles lekker, en qua samenstelling kan het wat mij betreft niet gekker. Discodip met pecannoten, tot knettersuiker met marsepein, oh wat heb ik daarvan genoten, te gek kan het mij niet zijn. Disclaimer: marsepein is niet iets wat mijn mond graag ziet, maar anders rijmde mijn verhaaltje niet. Verder ben ik niet gek op kokos of op puur, en qua geuren juist wel op puur natuur. Van schoon linnen tot sandelhout, dat is waar deze boerin echt van houdt!

1 like

Oeh bij mij zijn de kadootjes al wel ingepakt (de doos is nog niet dicht). Dat is geen probleem hoop ik? :see_no_evil:

Ooh dat ik niet alles uitgepakt op de foto kan doen, dus is het erg als ik alles met kadopapier op de foto zetten?

Hoi, even een algemeen vraagje hier. In het bericht hierboven staat dat je een gedicht moet meesturen, maar in het Aanmeldtopic is eem brief ook een paar keer als een optie genoemd.

Ik had zelf eigenlijk al een leuke lange brief voor mijn lootje geschreven, en daarin een hint of twee gestopt, en ook al versierd enzo. Voor de rest is mijn pakket eigenlijk al klaar om te verzenden, dus zou een brief in plaats van een gedicht ook mogen?

4 likes

Mij was ook ontgaan dat je een gedicht moest schrijven, dus ik stem voor een brief is voldoende. Er is natuurlijk een verschil tussen ‘een leuke lange brief met daarin een hint of twee gestopt en ook al versierd enzo’ en een briefje ‘hoi hier is je pakket veel plezier ok doei’. :crazy_face:

3 likes

Brief, gedicht, allemaal prima!

3 likes

Zo knap dat er mensen zijn die het nu al op de post doen :scream:#discipline

2 likes

Ah wat leuk om te horen lieve Santa! Ik ben al helemaal enthousiast!
Qua thee vind ik heel veel lekker, vooral yogi en clipper thee (zen again, kamille, sleepy time) doen mijn hart sneller kloppen. Kruidenthee dus! Een leuk ander merk is ook helemaal welkom, als het maar een beetje kruidig is en geen fruitsmaakjes. Ik kijk er naar uit!

Ik heb eigenlijk nog niks van mijn Santa gehoord. Ik hoop dat dat gewoon betekent dat ik duidelijk ben geweest.

Ik heb ook nog niks gehoord . Zal wel goed komen toch?

1 like

Jaa vast wel inderdaad. :slight_smile:

Jeetje schaam me dood maar heb wel wat gehoord :expressionless:

Ben af en toe te dom om te poepen…

1 like

Aaaah haha ik krijg er helemaal stress van als mensen hun pakketje nu al klaar hebben! Ik heb nog eerst Sinterklaas met familie enzo maar ik ga er na dit weekend heel hard mee aan de slag! Decoratie materiaal is in elk geval al wel ingekocht :sunglasses: Ik hoop dat mijn ontvanger van roze houdt :joy:

3 likes

Wat leuk lieve Santa! Heb er super veel zin in en ben blij dat de collage duidelijk was :blush: