Vraag- en informatietopic Secret Bunny

Een overzicht met alle informatie!

• Je stelt een mooi pakket samen voor jouw lootje.
  • Het budget is 15 euro exclusief verzendkosten (deze komen er dus nog bij).
  • Je mag zelf weten met welk bedrijf je jouw pakketje verstuurd.
  • Als je een track&trace hebt kun je deze aan de organisatie sturen. Zij zorgen dan dat de code bij je lootje komt.
  • De uiterste verzenddatum voor je pakketje is maandag 15 april.
  • Het is de bedoeling dat je een hint toevoegt aan je pakketje zodat jouw lootje kan raden wie je bent. Dit mag door middel van een gedichtje/verhaaltje/liedje/watjewil.

Als er verder nog vragen zijn kunnen jullie ze hier stellen. Vragen over je lootje kunnen ook in een pb naar @Chesirecat of @Jeminae.
Veel plezier allemaal!

6 likes

Is er nog een deadline voor de collages? Ik heb me gister op de valreep aangemeld, dus moet nog even gaan knutselen :speak_no_evil:

Vraag voor @Lentex

• Kan je een duidelijkere foto van je boekenkast uploaden? Ik kan net niet alle titels lezen!
  • Draag je zilver of gouden sieraden? Ik zie een zilveren kettinkje maar wilde het toch even checken!
1 like

Ik hoop dat dit te zien is zo, anders laat maar weten. En bij twijfel gewoon vragen :blush:

Edit: er staan ook nog een paar boeken bij 'n vriendin bedenk ik me nu :sweat_smile:

Zilver is altijd goed :hugs:

Zo leuk nu al een berichtje :heart_eyes::kissing_heart:

Bericht voor @paraplu

Ik zie dat (donker)groen een van je favoriete kleuren is,
Klopt dat of heb ik het mis?
Zijn er nog andere kleuren,
Die jouw huisje op zullen fleuren?
Je zegt dat koffie bij jouw ochtendroutine hoort,
Maar heb je nog voorkeur voor een soort?
Net als van alle andere lekkernijen die je geeft als hint,
Is deze bunny benieuwd welke smaken je het lekkerst vindt.
Voordat jouw bunny naar de winkels gaat en haar best doet,
Zijn er nog dingen die je aan haar melden moet?
Geuren, kleuren, vormen, geef het maar aan,
Of zie je liever de postbode met een verrassing voor de deur staan?
Hopelijk word je van deze vragen niet gestoord,
Ik wacht met smart op jouw antwoord

Hoi Bunny,

Je hebt het bij het juiste einde, donker groen is zeker 1 van mijn lievelings kleuren! Daarnaast hou ik ook heel erg van roze en goud voor in huis. Qua koffie heb ik een machine waar bonen in gaan, ik drink mijn koffie zwart en hou van een krachtige koffie smaak. Wat wijn en kaas betreft lust ik alles :sweat_smile:
Ik laat me graag verrassen! Wat wel goed om te melden is, is dat ik niet hou van zoete geuren!
Hopelijk heb je nu een nog beter beeld, mocht je nog wat willen weten vraag het gerust!

Vraagje voor @Vaiana

wie is/zijn jouw favoriet in de kpop- groep LOONA?

Goede vraag, hahaha. Op dit moment ben ik idd enorm fan van LOONA, maar ik luister ook veel naar Red Velvet, SNSD en SHINee. Verder luister ik eigenlijk van alles wat.
Ik hoop dat dit geholpen heeft :sweat_smile:

Hoi Bunny,

Goeie vraag, maar gemalen bonen (snelfiltermaling) gaan het beste in mijn mokapot. Houd van een volle aromatische smaak.

Hoi!

Hobbies vind ik altijd een lastige, ik heb niet zoveel echte hobbies. Netflixen, sportschool, feministische boeken lezen, reizen (is dat een hobby?), met kindjes spelen, m’n plantjes verzorgen zijn in ieder geval dingen die ik leuk vind.

M’n lievelingskleur is geel :banana::lemon:. Lievelingsdier vind ik heel moeilijk, vind eigenlijk alle dieren leuk. Maar als ik moet kiezen kies ik voor eendjes.

Favoriete vakantielanden: Costa Rica, Thailand, Zambia/Tanzania/Oeganda, Indonesië.

Chocolate chip cookies zijn mijn all-time favorite! Maar koekjes zijn opzich altijd goed. Dus als je me weet te verassen met een beter alternatief is dat ook goed😄

1 like

Bericht voor @Bertie

Je Bunny wil je laten weten dat ze goed uit de weg kon met je collage en dat alles al in huis is!

1 like

Jeetje wat leuk! Zo leuk af en toe een berichtje :grimacing:

Hoi @Chesirecat,

Hier even een berichtje van jouw bunny!

Je collage beantwoorde al mijn vragen
Ik heb als bunny dus ook niks te klagen.
Hard ben ik aan het werk voor jouw cadeaus,
Hopelijk is het een schot in de roos!
:rabbit:

Ohh wat leuk!! Alleen helaas niet. Ik heb dan familiedag van mijn vriend en ik heb geen idee tot hoelaat dat duurt😔.

Oh ik zie dat het van 12-18 is, dus ik ben rond 19:00u waarschijnlijk wel weer thuis.

Mijn pakketje is al binnen :scream: zo benieuwd!

6 likes

Dan moet ik helaas werken de hele dag. Ben dan rond 20:30 pas thuis. Van mij mag het gerust nog na die tijd maar weet natuurlijk niet of dat voor jou te laat is😊.

Haha nice! Ik ben maandag vanaf 6 uur s avonds thuis!

Dat is helemaal goed, ik zal thuis zijn :slight_smile:

Nee is helemaal goed! Bedankt!