Vraag degene onder je

Antwoord op mezelf: nasi.

Hoe heb je je haar zitten vandaag?

2 likes

Los.

Wat is je favoriete cocktail?

Moscow Mule.

Wat is je favoriete app (met uitzondering van WhatsApp, facebook, Instagram)?

1 like

De NOS app :grimacing:

Welke soort soep is je favorieeet?

Ben niet echt een soep liefhebber, maar dan het liefst champignonsoep.

Wat is een regionale lekkernij die iedereen in Nederland volgens jou zou moeten kennen?

Suikerbrood (of is dit wel in heel NL bekend en gemakkelijk te verkrijgen?)

Heb jij de wens/lijkt het je leuk om een eigen onderneming te hebben? Waarom wel/niet?

Absoluut niet. Ik heb echt collega’s nodig en de druk van een leidinggevende. Ook vind ik de zekerheid van een salaris e.d. erg fijn.

Wat is je guilty pleasure (programma/muziek/…)?

1 like

Bij ons wel in ieder geval. Het wordt verkocht als Fries, maar onze supermarkt heeft het altijd wel liggen (gelderland)

Van die ‘leedvermaak’ programma’s, rijdende rechter/help mijn man heeft een hobby/dubbeltje op zijn kant, dat soort dingen.

Wat is je lievelingseten?

1 like

Italiaans! En dan specifiek lasagne en risotto. Oh en alles met blauwe kaas.

Wat was je leukste verrassing ooit - die je zelf hebt georganiseerd (en anders ontvangen).

Het verrassingsfeest coor m’n vaders 50ste verjaardag :slight_smile: georganiseerd door vrienden van hem.

Zomer of winter?

Zomer!

Blogs lezen of vlogs kijken?

Vlogs kijken, ik heb nooit echt blogs gelezen.

Waar ben jij het meest trots op?

Dat ik voor 3 maanden stage heb gelopen in het buitenland terwijl iedereen dacht dat ik het niet zou kunnen en dat ik daarna mijn hbo diploma heb gehaald.

Waar en wanneer was je leukste vakantie?

2 likes

Italië, dat ik kind was.

Ben je gelukkig?

ik ben echt een achtbaan qua gevoelens. Het ene moment voel ik mij gelukkig en het andere moment voel ik mij zo ongelukkig als ik weet niet wat. Een moeilijke vraag voor mij! Ik ben in iedergeval wel tevreden en dankbaar!

Naar wat kijk jij op dit moment uit?

Monki (ok, en Hema)!

Wat staat er bovenop je wishlist?

1 like

Zwarte Dr. Martens Pascal, maar ik wacht even tot er weer een Glamour Day is. Scheelt toch weer.

Nav het basisschool/musical topic, wat is je leukste herinnering aan de basisschool?

Dat ik er weg mocht

wat was je grootste hobby als kind?

Kikkerdril vangen in de plaatselijke sloot, muntjes op de rails van de stoomtrein leggen en hutten bouwen in de bosjes.

Wat moet je nog doen waar je geen zin in hebt?

Werken :rofl:

Wat eet je vanavond?