Vaak niet maar meestal met iets ‘nats’ zoals yoghurt of havermout.
Kun jij op commando boeren of scheten laten?
Vaak niet maar meestal met iets ‘nats’ zoals yoghurt of havermout.
Kun jij op commando boeren of scheten laten?
Nee.
Heb jij piercing(s) en waar/welke?
Prijs, kwaliteit, of het mooi zit en of ik het niet al heb
Welk liedje maakt je altijd blij?
Thinking out loud van Ed Sheeran en ook Kraantje Pappie met Little Craney doet het goed bij mij.
Waar ben je bij je laatste verliefdheid voor gevallen? Dus wat was het wat je zo verliefd maakte?
Tbh: zijn gespierde lichaam zorgde ervoor dat hij me opviel, samen met zn lekkere hoofd.
Verliefd doordat hij precies zo’n jongen is van in die hele nare romantische films waardoor je daarna altijd half depressief denkt dat zulke lieve perfecte jongens toch niet bestaan.
Waar gaat je volgende vakantie heen? Met wie etc, vertel me allessss!
Komende maandag gaan @Indolence en ik naar Praag! Paar dagen lekker even een stedentripje doen. Mijn laatste vakantie was in april vorig jaar.
Wat zou je altijd nog in je leven willen doen als geld geen rol speelt?
Mijn droom bruiloft in een kasteel in Italië vieren met al mijn vrienden en familie van over de hele wereld, ingevlogen op mijn kosten natuurlijk. Iedereen een week lang volledig in de watten leggen, buiten in de prachtige tuin tot laat tafelen, zwembad er bij alles. Een week vakantie voor iedereen met mijn trouwen als hoogtepunt (lekker egoïstisch uiteindelijk hahaha).
Drink je gewoon water of spa rood?
Als ik het koop spa rood, anders gewoon kraanwater
heb je huisdieren?
Yesss, drie katten!
Wat is je favoriete boek (en als je niet leest, film?)
Op dit moment ben ik bezig in Hof van Vleugels en Verwoesting, het 3e deel uit de Hof van Doorns en Rozen trilogie. Vind het echt een te gekke serie! Ik houd enorm van die YA fantasy boeken.
Ik vind de Tess Gerritsen boeken ook heel vet.
Als je maar 1 mag houden, welke houd je dan > Spotify / YouTube / Netflix / Gewone televisie?
Absoluut Netflix. Ik luister weinig muziek (alleen favorieten, maar niet dagelijks en tijdens het autorijden) en ook bijna geen normale televisie. YouTube zou ik wel missen voor BookTube en random filmpjes haha.
Heb je nog plannen vandaag/dit weekend?
Vandaag moet ik nog een beetje aan mijn studie werken, vanavond naar stal want heb morgen een buitenrit. Morgen ga ik ook een reis plannen met een groep voor volgend jaar, dus officieel moet ik daar ook nog huiswerk voor doen :p.
Wat is je favoriete paasei-smaak?
Puur.
Wat ga je eten vanavond?
Oehh weet ik nog niet. Ik denk eerlijk gezegd een tosti want ik heb geen zin om te kijken.
Wat is je laatste Starbucks bestelling geweest?
Meest indrukwekkend was de one world tower en dan vooral het uitzicht.
Van welk liedje word jij het meest emotioneel?
Titanic
Kijk je ook dr. Phil?
Niet meer.
Als je nu spontaan door een vriend of vriendin werd gevraagd om iets te doen. Nu meteen. Wat is dan je eerste reactie?
Op reis gaan. Ben al een tijdje niet weggeweest en zou dat wrl heel graag willen.
Wat is jouw favoriete gadget? En waarom?
Mijn draadloze, dimbare verlichting, ik vind het makkelijk en handig dat ik de verlichting door het hele huis met een app op m’n telefoon kan aan en uitzetten, dimmen of veranderen van kleur.
Heb je een fijne dag gehad?
Ja, ik ga eigenlijk sowieso wel goed. Mensen zeggen het ook tegen me: wat zie je er vrolijk uit.
Wat eet jij vanavond?