Vraag degene onder je

Waarschijnlijk een waddeneiland!

Wat is je favoriete moment van de dag?

Het avondeten! Lekker eten en vind het altijd fijn om mn verhalen van wat ik heb meegemaakt die dag dan tijdens t eten kwijt te kunnen aan mn vriend en die van hem te horen. Elke dag weer even 20 minuutjes quality time ofzo.

Hoe ziet jouw ideale zondag er uit?

uitslapen, dan uitgebreid ontbijten en daarna lekker lang douchen. dan naar buiten, rondje wandelen of iets en dan einde van de middag borrelen met de open haard/kachel aan en lekker afhaal eten op de bank.

wie mis je op dit moment?

De man waar ik verliefd op benā€¦

Heb jij al bedacht hoe je kinderen gaan heten?

Ik heb wel namen die ik heel erg leuk vind, maar niet dat ik al namen heb die ik zeker wil dat ze krijgen.

Hoeveel huisdieren heb je? En welke?

2 chihuahuas, 3 konijnen en 2 goudvissen

heb je de kerstboom al staan?

Ja!

Wat is je lievelingsfilm?

The Notebook!

Waar gaat je volgende vakantie/reis naartoe?

Malawi - juni 2019. Daarna zou Curacao of Italie wel eens heel hoog op het lijstje kunnen staan, en dan niet alleen.

Als je bij een stoplicht staat te wachten, hoe vaak druk je dan op het knopje?

:rofl::rofl::rofl:

Meestal gewoon 1x, als ik haast heb soms wel 10x

Liever bellen of e-mailen?

Afhankelijk van context. Maar ik denk bellen. Tenzij ik heel erg mā€™n punt wil maken, dan komt mijn nette maar zeer duidelijke verwoording in schrift het best tot zā€™n recht.

Wat doe je met 1e kerstdag?

kunst 0. accessoires normaal 3 en nu met de kerst 6.

zou jij kunst lenen bij een kunstuitleen?

Ja zeker, ook weleens gekeken maar net niet het goede gevonden

Waar zou je nu naartoe gaan als je overal op aarde kon kiezen voor een reisje? Je hoeft niks te betalen.

Japan! Staat nog altijd heel hoog op mijn wensenlijst.

Ben je tevreden nu met je leven?

Ja!

heb je huisdieren?

1 like

nee helaas.

hoe ga je kerst vieren?

Het weekend ervoor een dag bij mijn ouders en 1 dag bij mn ene schoonouder en 1 dag bij mn andere schoonouder. Mijn ouders kwamen zelf met dit voorstel, de ouders van mijn vriend zijn gescheiden dus hij heeft sowieso 2 volle dagen gepland staan en ze vonden het belangrijk dat we kerst dit jaar met zā€™n tweetjes vierden. Zo lief!

Welke feestdag is je lievelings?

1 like

Toch wel kerst hoewel ik me er altijd veel te veel op verheug en het altijd tegenvaltšŸ˜…

Baby of puppy?

een baby want ik ben allergisch voor honden :joy:

rijst of pasta?

Pasta

thee of koffie?