Zomer!
Wat ga je vanavond eten?
Zomer!
Wat ga je vanavond eten?
Bami goreng en satéboontjes!
Welk boek heb je als laatst gelezen?
Wat brood met smeersels, soepje en vooral veel Sinterklaas snoep.
Wat is je lievelings smaak thee?
Op dit moment witte thee met bosbes
Wat is je go-to recept als je iets moet bakken?
Monchoutaart! Maar ik maak ook sinds een paar maanden elke zondag een bananenbrood.
Speculaasbrokken of gevulde speculaas?
Gevulde speculaas.
Wat is je favoriete Disneyfilm?
Aladdin!
Staat je kerstboom al? Of wil je geen kerstboom/ ga je dat nog doen?
Wij doen dit jaar geen kerstboom ivm verhuizen en troep haha! Bovendien werd ik er vorig jaar ziek van door allergie dus niet zo veel zin in!
Heb je wel eens een stagiaire ergens begeleidt of iemand ingewerkt en wat vond je daarvan?
Nog niet hoeven doen!
@GroenTakje Even random tussendoor, maar heb je een recept voor dat bananenbrood? Ik heb ooit een heerlijk bananenbrood gemaakt (en ook een echte gezonde) maar ben dat recept kwijt.
Komt de studie/baan die je nu doet overeen met wat je vroeger wilde worden?
Ik denk gewoon Mickey, omdat hij me doet denken aan Disneyland.
Tuurlijk! Ik maak vaak een veganistische variant, met dit recept:
Eerst week ik de dadels eerst in kokend water (10 minuten) en prak ik de bananen. Daarna gooi ik het meel, de olie, bakpoeder, bananen, kaneel en snufje zout bij elkaar en meng ik dat (met de hand). Dan snijd ik de dadels fijn en gooi dat erdoorheen (echt heel klein snijden, want uiteindelijk mix ik het beslag niet met een staafmixer o.i.d.). In een apart bakje doe ik de bakingsoda en azijn, dat gaat schuimen en dan mix ik het er ook doorheen. Bakpapiertje in een cake-vorm en 30-35 minuten op 180 graden (hetelucht). Mega simpel, mega lekker! Truc is echt om het niet te staafmixen, dan wordt het zo’n standaardcake. Je kan er natuurlijk van alles aan toevoegen, noten, blauwe bessen, chocola etc., heb ik nog nooit geprobeerd maar is vast lekker
Beschrijf je outfit van vandaag?
Ik heb een setje van de Zara aan, roestbruine trui met bijpassend rokje met gouden knopen en hoge laarzen met een panty.
Als je aan kerst doet --> heb je al kerstcadeautjes voor anderen gekocht/gemaakt, zo ja, wat?
Als je niet aan kerst doet --> wat is het laatste cadeautje dat je voor iemand gekocht/gemaakt hebt?
edit: ja meit deze vraag had je ook gewoon kunnen stellen als ‘wat is het laatste cadeautje dat je voor een ander gekocht/gemaakt hebt’ maar ok het is nog vroeg voor mij
Aan de eettafel lichtgroene
Wat is je favoriete avondeten?
Sushi!
Welke kerstfilm op Netflix kun je me aanraden?
Ik zit op een waddeneiland! Dus waarschijnlijk boekje lezen en naar het strand!
Ervaar jij veel liefde in je leven?
Over het algemeen gelukkig wel ja!
Wanneer heb je voor het laatst iets gebakken en wat was het?
Een week geleden, Vegan gevulde speculaas.
Wat is je favoriete kerstliedje?
Driving home for Christmas
Wat ga je vandaag doen?
Sinterklaas vieren (beter laat dan nooit). Verder denk ik airbnb’s zoeken voor de vakantie en misschien nog even wat drinken met mn vader.
Wat is je favoriete nummer van 2018?
Het hele album No Shame van Lily Allen (ga vanavond naar haar concert whoooh!) en ‘Three’ in het bijzonder. Of ‘Waste’. Kan niet kiezen.
Welke artiest heb jij het meest gedraaid in je leven?
Schaap. Zo lekker wollig en net een wolk op pootjes.
Wat is je volgende vakantiebestemming?