Prima!
Neem jij je telefoon mee naar de wc?
Prima!
Neem jij je telefoon mee naar de wc?
Soms
Wat eet je als ontbijt?
Doordeweeks yoghurt met havermout, in het weekend verschilt het. Meestal iets van brood.
Wie is je girl crush?
Nee
Wat is je allereerste herinnering?
Dat ik samen met mijn vader naar mijn oma (zijn moeder) ging en ze toen dood in de kamer lag in een blauwe jurk met zonnebloemen. Was toen 2.5. Was gelukkig te jong om te begrijpen wat er aan de hand was en heb er nu ook niet echt een gevoel bij, kende haar niet echt dus gelukkig geen trauma oid.
Zou je graag een sixpack willen?
Nee, vind een sixpack alleen bij mannen mooi.
Wat is je meest waardevolle bezitting?
Mijn paspoort, want ik woon in het buitenland en zir anders vast.
Hoeveel keer heb je vandaag gepoept?
2 keer
Ben je bang in het donker?
Alleen wanneer ik sāavonds alleen over straat moet
Kijk je uit naar het koudere weer?
Ja al wekenlang.
Wat is je favoriete theesmaak?
Ik vind thee niet lekker.
Heb je kleding die je eigenlijk nooit aantrekt maar niet weg wil doen?
Ja een halve kast vol
Wat was vroeger je favoriete speelgoed?
Playmobil! Ik had een hele verzameling en kocht er steeds wat bij ļø heb het nog bewaard voor misschien later mijn eigen kinderen
Wat is je favoriete serie?
Zo moeilijk om te kiezen, denk dat mijn al time favorite toch friends is, en mn tijdelijke favorite lucifer (duh), white collar of The 100.
Wat zou je wensen als je 3 wensen mocht doen?
Dat ik een paar kilo lichter zou zijn, ik geen pcos meer heb en dat ik nooit meer aan mijn ex denk.
Wat is je meest recente geluksmoment?
Vorige week, dat ik voor het eerst sinds jaren een hele week college heb gevolgd.
Wat zou je anders willen doen in je leven als het kon?
Ik zou willen dat ik mijn huishouden beter onder controle had zodat ik wat meer rust in mijn hoofd overhield voor dingen die er toe doen!
Als je een hond (erbij) zou moeten nemen, welk ras zou je dan kiezen?
Een teckel
Wat is een pet peeve van je?
Mensen die aan hun nagels kluiven.
Hoe lang rijd je rondjes op een parkeerplaats voor je opgeeft en maar gewoon heel ver weg parkeert?
Als die vol is? Ligt er aan hoe ver heel ver weg parkeren dan is haha. En of er Ć¼berhaupt mensen naar hun auto lopen ofzo, als het helemaal uitgestorven is rij ik denk ik door.
Lig je al in bed?