Ik ben vegetariër
Vind je het ook zo stom dat ze de groenteburger van het menu halen?
Ik ben vegetariër
Vind je het ook zo stom dat ze de groenteburger van het menu halen?
Goed nieuws want de vegan burger is er dan wel uit, maar er zijn 2 nieuwe vega voor in de plaats gekomen met de kipburger van valess! zie je review graag in het nieuwe-producten-in-de-supermarkt topic (wil ze zelf ook wel proberen maar ja ik ga al voor de big mac vandaag)
I know, en ik ben ook super benieuwd naar de vegaburgers, maar toch vind ik het jammer dat ze de enige vegaN optie eruit gooien. Voor vegans blijft er niks over nu. Weet trouwens niet wanneer de nieuwe burgers er zijn, maar als niemand me voor is zal ik ze zeker reviewen!
Ik heb inspiratie nodig:
Wat vind je de mooiste meisjes naam?
Madelief, philine, julie (op z’n Frans), rosa
Als je schepijs haalt, welke smaken neem je?
Citroen of Yoghurt
Heb je wel eens zakelijke lunches of diners? En wat vind je daarvan?
Eigenlijk heb ik dat niet. Maar ik weet wel zeker dat ik het niet leuker zal vinden dan met vrienden haha. Dan krijg je te maken met etiquette, en het is toch leuker en lekkerder om je helemaal vol te stoppen.
Wat is het meest irritante geluid ooit?
Motoren.
Welke muziek wil je dat er gedraaid wordt tijdens je uitvaart?
Ik heb wel een aantal nummers die ik nu in mijn hoofd heb. Maar dat verandert nog wel eens. Maar the family tree van Venice blijft er altijd wel op staan eigenlijk.
Welk liedje vind jij verschrikkelijk?
Dragostea din tei!!!
In wat onderschatten mensen jou??
Hoe goed ik kan skieen. Ik ben totaal niet sportief verder, maar op de ski’s wel bijzonder vaardig .
Welke film heb je als laatst gezien en wat vond je ervan?
Insidious 3. Mwah. Kon beter.
Welk museum vind je een aanrader
Stedelijk Amsterdam is mijn lievelings
(Maar ik vond onze lieve heer op solder verrassend, rijksmuseum indrukwekkend, dolhuys tof, en foam ook heel leuk, mocht je meer inspiratie willen)
Welke lamp in je huis gebruik je het meest?
Haha vet leuke vraag! De stalamp in de woonkamer die we met een afstandsbediening aan kunnen doen vanaf de lamp! Of de lampen in mijn lokaal op school want die zijn overdag altijd aan!
Speel je de Sims en zo ja, welke uitbreidingspakketen heb je?
Heel veel gespeeld vroeger, nu heb ik er weer zin in haha. Ik had Beestenbende en Jaargetijden!
Wat is het laatste dat je hebt opgezocht via Google?
De Anthurium plant
Want m’n moeder vroeg of ik er een wilde dus ik ging even opzoeken hoe en wat
Wat is je lievelings gerecht?
Een soort pokébowl met quinoa, vegetarisch. Is mijn standaard lunchprepdingetje de laatste maanden.
Hoe lang geleden was jouw vakantie?
Dat was in april naar Wenen.
Wat is je favoriete plek in huis?
De keuken. Koffiemachine dichtbij, bloemetjes op tafel, fijne stoelen en als er bezoek komt hoef ik alleen daar op te ruimen
Pindakaas met nootjes of zonder nootjes.
Met nootjes, maar dan wel die van Calvé
Hoe voel je je?