Wat een spannende wedstrijd. Wel verdiend gewonnen van Mexico qua kansen.
Wat een top pot! Hopen dat Brazilie Zwitserland ook weer leuk wordt. Voor wie zijn jullie?
Sowieso Zwitserland, erger me kapot aan Brazilië. Wat een dramaqueens allemaal zeg.
Zou wat zijn als dit 1-1 blijft, Zwitserland houdt het goed dicht!
Wow twee verrassingen vandaag he?
Hahahahha
Ben toch wel voor onze belgjes hoor! Kijkt iemand ook?
Jaa eindelijk ook de 1-0. Zo blij!
Jaa hup senegal!! Familie van me woont daar dus hoop echt dat ze het goed gaan doen!
Ooh hee leuk, ik heb dit hele topic nog niet voorbij zien komen tijdens het WK, maar dat ligt dus gewoon aan mij hahaha.
Had gister echt medelijden met die zuid koreanen tegen die kannibalen van zweden, normaal gesproken vind ik zweden heel leuk, maar man man die Granqvist, verschrikkelijk.
Heb zin in morgen, portugal - marokko.
Lekker bezig Senegal!
aaah heel goed!
ik vind zelf voetbal altijd leuk om te kijken hahaha! maar toegegeven, de afgelopen jaren heb ik het idee dat voetbal in zn algemeenheid wat minder boeiend is geworden. Waar ik vroeger ieder weekend weer klaarzat en me echt verheugde op ek’s, wk’s en champions league, vind ik het de afgelopen 4/5 jaar wel een beetje tegenvallen en is het uniek als er eens een écht leuke wedstrijd is. Spanje - Portugal vorige week was een leuke wedstrijd vond ik!
Ik mis, naast nederland natuurlijk, ook wel echt chili dit jaar. Zij waren mijn favoriet 4 jaar geleden, zo stoer voetbal!
Billen knijpennnnn come on senegal
Ik weet die dingen echt noooooit hahaha
Interessante wedstrijd Portugal - Marokko. 1-0 door Ronaldo binnen 4 minuten, eerste helft maar suf maar laatste 15 minuten lijkt Marokko echt beter, hoop echt dat het 1-1 wordt.
hoop ook echt dat marokko scoort! gun he ze echt
Zo jammer dat Marokko al uitgeschakeld is. Heb wel sympathie voor dat team.
Wel goede acteurs he die voetballers
Hoeveel keer hebben die Iraniërs al niet op de grond gelegen niet normaal.