Voetbaltopic (Deel 1)

Nou de laatste wedstrijd voor vandaag maar weer. Ik ga voor winst voor Kroatië!

1 like

Ik voor Nigeria :nigeria:

Vandaag weer een voetbalzondag. Zin in de wedstrijden met Duitsland en Brazilië :tada:.

4 likes

Heeerlijk he! Gek einde van de wedstrijd dit!

1 like

Shit heb ik weer gemist omdat ik de deur uit moest. Wat gebeurde er?

De bal ging over de lijn en iemand pakte die bal en toen flipte iemand van servie en wat duw en trek werk. Wedstrijd werd stilgelegd om terug te kijken middenin de extra tijd. Maar scheids gaf het niet goed aan dus het publiek snapte niet waarom de wedstrijd stil lag. Uiteindelijk geen kaart. Minuut later slaat iemand van servie de andere partij in zn gezicht. Wedstrijd weer stilgelegd voor de beelden en geel. Dus in totaal bijna 10min extra speeltijd

Aah zo kinderachtig weer :roll_eyes:

1 like

Hopelijk een leuke voetbalavond!
Veel plezier :slight_smile:

Zo Mexico start sterk zeg!

1 like

Dit is de karma die de Duitsers verdienen voor het uitlachen van Nederland dat ze niet meedoen met WK :smile:

Vermakelijke eerste helft. Ben benieuwd hoe lang Mexico dit gaat volhouden.

Echt een leuke match, ik ben ook helemaal voor Mexico. Die Duitsers hebben toch al genoeg gewonnen.

1 like

Biecht: ergens houd ik wel van die arrogantie die rondom de Duisters hangt. Maar ben ook voor Mexico.

Vind deze groepswedstrijden wel echt het leukste om te volgen. Straks gaat iedereen toch wat voorzichtiger spelen heb ik altijd het idee.

Kom op duitsland :frowning_face:

1 like

Oh ben echt niet voor duitsland haha. Al is hummel wel leuk om naar te kijken hehe

1 like

Ohh ik hoop wel dat Duitsland nog scoort. Alsof ze het laatste half uur pas beseffen dat ze op verliezen staan.

Vind dat de frustratie er echt vanaf spat bij de Duitsers, vind Mexico ook beter voetballen. Alleen dat afronden is echt om te janken

Is meestal wel het geval bij Duitsland toch? Gun ze het stiekem wel, een gelijkspel.

Helaas! :slightly_frowning_face: maar wel goed gespeeld van Mexico!

1 like

Ja toch jammer. Wel een ontlading bij Mexico, mooi om te zien