Voetbaltopic (Deel 1)

:tada: :tada:

HEERLIJK

Denk dat de buren mij wel hoorden juichen :joy:

1 like

Dit was echt een hele mooie actie van Nerès! Die willen we meer zien :grin:

Sorry ik vind de speld zo hilarisch

3 likes

Pfoe Ajax komt lekker uit de kleedkamer

Omg jongens kom op zeg ! Deze had er gewoon zo hard in moeten knallen.

Ja nog een doelpunt is haalbaar, eigenlijk moet het gewoon. Zo lekker als je na 2 wedstrijden 4 of misschien wel 6 punten hebt

Ik zit echt bijna in mijn tv gewoon. Ik hoop zo dat ajax er nog 1 in knalt, het had echt gekund deze wedstrijd (andersom ook wel haha)

1 like

Er zat dus misschien wel meer in! Maar een punt is zeker goed! Had ik niet meer gedacht na die snelle tegengoal van in het begin vd wedstrijd.

1 like

Dit was echt alles wat ik niet verwacht had! Wel lekker! Gelukkig laatste twintig minuten nog kunnen zien. Baal nu extra dat ik dinsdag- en woensdagavond niet thuis ben. Was het qua spel goed de rest van de wedstrijd of was Bayern vooral slecht?

Ze speelde ook wel goed voetbal op een aantal momenten na. De eerste 10 minuten van de 1e helft en 15 minuten van de 2e helft waren slecht. Maar Bayern had ook gewoon zn slechte momenten.

Hhaha ik ook! Mijn vriend zat boven te gamen met vrienden en die hebben zich ook kostelijk vermaakt met mijn geschreeuw hahah.

1 like

Mooi! Geeft weer hoop voor de rest van de groepsfase. Wordt straks weer een seizoen Eredivisie slecht en Europa goed dit haha

1 like

:joy::joy: hahaha dit had ik vooraf echt niet verwwcht en na die snelle 1-0 helemaal niet meer.
Voelt zowat als een overwinning dit.

1 like

Nog meer mensen die Nederlands elftal kijken nu?
Zo snel al 1-0 achter :frowning: maar gelukkig staat het cumulatief 1-2

Edit: nou terwijl ik dit typte werd het 1-1 (1-3)! :partying_face:

Oohh is er voetbal

Vrouwen voetbal, Denemarken - Nederland.
Voor volgende ronde op nog een kans op een WK ticket.

1 like

Lekker hoor

1 like

Het gaat goed in Heerenveen :muscle:

Had t nog niet gezien, dus goed dat je het filmpje er ff bij zet. Eerst had ie zo’n andere hipster bril toch, soort aviator model. Elke wedstrijd andere bril :nerd_face:
Hij is sowieso een moederskindje, zegt ook altijd hoe belangrijk zn moeder is enz. Zij was ook degene die naast m liep bij voetballer van t jaar gala volgens mij. Dus goede omschrijving want tegenover zn matties doet ie ook vast wel beetje stoer :stuck_out_tongue:

1 like