Voetbaltopic (Deel 1)

07

Feels

2 likes

Wow. YES

En eindelijk mijn schatje Dolberg weer op het veld. Dat kind mag zich nu niet meer blesseren.

3 likes

Ik ben echt zwaar verliefd op hem (hij is de reden dat voetbal nog een beetje leuk is voor mij). Helaas speelt hij al tijden niet meer, en dat maakt het voetbal wel wat saai voor mij.

Gelukkig is er nu Tagliafico. En Blind. Maar Dolberg mag echt niet meer weg hoor. Gewoon voetballen.

1 like

Kijkt er iemand PSV - AJAX?
Man man man (Rob Geus indachtig) hahaha :expressionless:

Ik quote mezelf even, gewoon omdat het kan…

Haha dan mag ook gewoon, je had het goed voorspeld :smirk:. Ik hoop maar op een betere 2e helft!

Inderdaad, ik had meer verwacht. Hoop maar dat ze nu het kampioenschap nog niet verspeeld hebben

Dus ik heb dit jaar dinsdagavond en woensdagavond les en kan geen CL-wedstrijden van Ajax zien. Krijg ik in het weekend dit soort bagger voorgeschoteld. :sob: Kan me wel enigszins herinneren dat dit twee jaar terug ook was. Goed in Europa en competitie dan meh. Kan blijkbaar niet allebei.

Hoop ik ook niet, maar het seizoen is nu nog lang, dat scheelt.

@Rose_Gold is toch ongelooflijk dat topsporters die zo dik betaald krijgen zoveel moeite hebben met 2x pw 90 minuten presteren. Er wordt zovaak gezegd 2 wedstrijden per week is teveel, maar die spelers denken ondertussen wel allemaal dat ze bij Europese topclubs kunnen spelen :confused:

2 likes

Of voetballers die niet eens een fatsoenlijke pass kunnen geven terwijl ze al 20 jaar bijna dagelijks trainen :weary: Daar komt een hoogspringer of tennisser echt niet mee weg

Idd, en er zijn clubs waar ze dit wel prima kunnen, Bayern München, Barcelona etc. Natuurlijk zijn dat voetballers van een ander niveau, maar fysiek moeten spelers in Nederland dit dan toch ook kunnen. Fysiek heeft weinig te maken met talent. Dus misschien dan toch manier van trainen in Nederland of mentaliteit.

Mentaliteit denk ik. Het is voor mij overigens geen ergernis specifiek voor vandaag, maar meer in het algemeen. Nu is het weer mooi van toepassing. Maar net als Kluivert, vorig seizoen bijna niks gepresteerd en nu janken dat ie bij Roma niet speelt. Wat had ie verwacht dan? Dat ie aanvoerder zou worden?

1 like

Nou dat duurde nog geen 4 minuten :tired_face: zijn er nog meer hier die kijken?

Dat was wel heel snel. Vanwege afgezegde plannen ga ik ook meekijken (+vader en broertje die de longen uit hun lijf hoesten)

1 like

Jazeker. Het is gewoon schade beperken. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe er mensen kunnen zijn die vooraf dachten dat Ajax hier kans maakt op een punt. Je kan het hopen, dat is logisch, maar als je realistisch kijkt; Bayern is gewoon 2 maten groter

1 like

Ja dat sowieso, maar dit is wel erg snel hahah.

Ja true! Veel te snel.
Nu hebben we nog wel lekker veel tijd om tot een gelijkspel te komen :stuck_out_tongue:

1 like

Inderdaad een heel snelle tegengoal en je ziet duidelijk dat Bayeren VEEL beter is. Maar ik hoop toch nog op een puntje, al is dat misschien wel ijdele hoop. (Ze houden bijvoorbeeld echt geen bal)

1 like

Jaaaaaa

Nou die gelijkmaker kwam sneller dan ik had verwacht! Wel mooie actie!!