Ja dat is de vloek, dat kunnen ze niet.
Om af en toe van een topclub te winnen, moeten ze hetzelfde seizoen ook van minstens 3 rechterrijtje clubs verliezen, liefst zowel uit als thuis.
Ja dat is de vloek, dat kunnen ze niet.
Om af en toe van een topclub te winnen, moeten ze hetzelfde seizoen ook van minstens 3 rechterrijtje clubs verliezen, liefst zowel uit als thuis.
Ik hoop echt zo op een 1-1 om de schade te beperken. Ellende dit
Maar ook echt nu beginnen ze met extreem druk zetten. Lekker op tijd! Goed gedaan! En nu kunnen we niet eens zeggen dat het aan 12.30 uur en nog niet wakker ligt.
Kutzooi dit
Ik heb eigenlijk het idee dat dit gewoon prima goedkomt. Incident, verlies tegen Utrecht kun je bijna incalculeren. En het is nou niet dat de concurrentie zo briljant is.
Samenvatting van deze wedstrijd bestaat uit 3 letters KUT
Zat vlak naast het uitvak boos
Zul je echt zien dat psv straks ook punten verliest
Jaa komt ook gewoon goed. Feyenoord heeft sowieso punten gemorst en hopelijk psv ook zo En we staan nog steeds punten los. Haha brengt ook iedereen weer even met beide benen op de grond ipv alle hossana van afgelopen tijd
en @Rose_Gold ik verwacht dit ook wel, toch vervelend dat je na een goede en overtuigende serie weer eerst die interlandsessies moet afwachten waarna het altijd maar zien is of er niet met blessures terugkeren
Ik haat die interland sessies altijd. Ik snap dat ze nodig zijn maar het is zo een irritante onderbreking en je hebt geen idee hoe je je spelers terug krijgt. Van de zuid amerikanen is ook niet eens zeker of ze op tijd terug zijn voor de eerste wedstrijd na de interlands.
Steek
Dat steekt wel
Ik las het ook idd! Misschien zelfs wel einde actieve carrière, gezien zijn leeftijd
Echt zo kut
Ik ben ook totaal geen pasveer fan. Hopelijk wordt Gorter opgesteld komende wedstrijden en daarna maar weer Onana onder de lat vanaf november.
Ik kijk nu de nations league halve finale Italië - Spanje en het ziet er niet goed uit voor de Italianen en daar ben ik op zich wel blij mee haha
Ben hier weer om op de Fransen te haten.
Holaaaa
Wauw al 2 goals voor de Belgen zulke mooie ook!!
Goed zo Denayer!