Haha jezus, Berghuis doet zoooo veel goed. Ben echt fan van hem.
Gaat weer lekker! Echt top om zo goed te zijn haha. Is tegenwoordig veel relaxter kijken. (Nee dit had ik niet moet zeggen enzo, sorry alvast).
Die Berghuis toch
ja Steven wel werken voor je geld
Zou toch nog wel graag een Ajax-doelpuntje erbij zien om er helemaal gerust op te zijn.
Same! Echt zonde ook die slordigheden en zoveel kansen dat het maar 2-0 staat
Zo lief die knuffel van Ten Hag en Berghius
Ja 3-0 had het afgemaakt.
Wat een heerlijke avond
Het gaat op twitter lekker los over Luuk de Jong Sowieso snap ik zelf ook nog steeds niet wat hij bij Barca doet
Iets beters kunnen ze daar op dit moment niet betalen .
Haha klopt! Maakt het alsnog geen goede keuze haha zal vast ergens een voetballer rond lopen beter dan Luuk die het als snuffel stage wilt doen
Kijkt/ luistert er iemand Ajax Utrecht? Of andere wedstrijd natuurlijk, ik volg Ajax nu
Ja ik ook! Maar het is weer eens zoals gebruikelijk geloof ik. FC Utrecht speelt één van zn zes goede wedstrijden (tegen Ajax, Feyenoord en PSV) en de rest van het seizoen weer shit.
ja klopt. ik vind het al irritant dat er weer een interlandbreak komt (ik heb echt niks met nationaal elftal) en dan die jaarlijkse zondag met FC Utrecht…pff wel blij dat het geen 12.30 wedstrijd meer is want dan is de rest van de (baal)dag nog zo lang
Nou inderdaad! De zondag om 12.30 uur tegen FC Utrecht trauma’s. Die herinner ik me al van toen ik nog een kind was haha. En tegen ADO, ook altijd zo’n feestje.
Ik kijk Parijs Roubaix, maar aan het gevloek van mijn man te horen gaat het niet goed
Aaaaaand it’s getting worse.
zo’n hoofdpijnwedstrijd dit
Hahahahaha dit is wel peak fc utrecht hoor
Als ze deze motivatie van tegen de topclubs elke keer hadden, werden ze gewoon kampioen.