ja blijf je die tactiek aanhouden? lach me kapot als je toch wint haha
Wow die kans
Nou zou er graag op terugkomen, maar kan het niet meer aanpassen! Maar voor de knock-out fase zal ik vanzelfsprekend wel overstappen op een andere tactiek
Wow wat een kans zeg!
Schotland doet het best aardig, nu nog scoren!
Ik zit maar met een half oog te kijken, maar ik sta er van te kijken dat het nog 0-0 is. Had echt verwacht dat de Schotten helemaal weg gespeeld zouden worden. Vind dit ook helemaal niet erg, ben heel erg voor Schotland vanavond
Ik vind Engeland echt heel saai spelen. Dus hoop dat Schotland een punt pakt
Alle wedstrijden gemist vandaag omdat ik dingen voor mān vriend en zān band moet doen, kut liefde
Wow ik dacht daar vliegt ie erin! Zo zonde
Ik hoop wel echt op een goal van de Schotten
Ik denk dat Engeland in de laatste 15 min even doorpakt en scoort. Vind het verder een mega saaie wedstrijd en hoop dat Schotland wint .
lol ze vergaten even dat dit geen rugby is
Haha ik zei precies hetzelfde (en bedacht me meteen om ff te checken voor kaarten voor Six Nations)
Joepie fijn voor Schotland. Engeland verdiende het ook niet
@CloserToFine Haha ja lekker zitten tussen de bal en het doel
Hugo Borst heeft Schots bloed (in 1600) en dat voelde hij tijdens de wedstrijd opkomen
Echt Hugo tief op
Oh wat leuk! Ik kijk zo nu en dan weleens op tv rugby en ik vind dat er altijd zo tof uitzien.
is hij een Amerikaan?
Ik erger me ook echt dood aan dat ie die vrouwen steeds onderbreekt terwijl ze midden in een zin zitten
Jaaa blij voor Schotland en mijn poule
Schotland is heel erg blij met de 0-0 nu nog Kroatiƫ maar dat gaat moeilijk worden. Anyone but England