Omg!!!
Jaaaa
Jammer van mijn pouletje wel (had 1-0)
Zo gelijk mooi ook dit hoor!! Lekker
HEEEEEEEEEUUUUU
Mooi man
Yessss
Lekkkerrrr (ik vind het alleen wel echt stom dat de buren er buiten eerder bij zijn haha)
Wat een mooie tweede helft ook weer, godverdomme jongens.
Echt goud van Malen hoor en op het einde afgeven zo hoort het precies
Ja geen ego gelukkig
Het gaat hier zo:
Onderburen: mannengebrul Heuuuuuuuujjjjj
ik wacht tot de twee minuten voorbij zijn en ik het doelpunt ook kan zien
~2 min later~
Bovenburen gillende vrouwen Jaaaaaaaa
Hoef die TV niet meer aan te hebben joh
Ik ook, maar vooral omdat ze toen beter waren? Doordat ze het zo goed deden gingen mensen die niet van voetbal hielden ook kijken en speelde het het EK/WK ook meer, maar misschien is het ook wel deels corona.
Lol ging ff mis hier
Haha ik dacht dat ik een grap had gemist of een feitje van Snoek
Als ik ze nu terugzie op tv hoe oud die zijn geworden, dan denk ik ook: kut ik word oud.
Yay 2-0. Goed gegokt door alvast mn oren dicht te doen, want er was weer één of ander explosie buiten. Als ik in Amerika woonde schafte ik speciaal voor dit soort gevallen een geweer aan en daarmee uit mn raam hangen.
Er kijken in Amsterdam blijkbaar toch mensen. Zag ineens de overburen uit het raam hangen en gillen. Doe ff rustig mensen zo goed spelen we niet
Kappen met die corners!!
Zou hij een jaar geleden niet gedaan hebben, maar gelukkig is hij eerder van z’n te grote ego af dan Memphis
Zelfs zonder commentator had ik nog kunnen weten van wie dit schot was. Waarom verlost Frank dit niet uit zijn lijden? Het is m niet, en gaat m deze wedstrijd ook niet meer worden.