Voetbaltopic #2

De Denen zijn natuurlijk massa’s gemotiveerd omdat Eriksen ze kan horen. :eyes:

2 likes

Oh normaal gesproken heb ik altijd een duidelijke voorkeur voor een land of club (vaak gebaseerd op helemaal niks haha) maar deze vind ik echt lastig!

Nahhh we waren een paar jaar geleden nog 1 met de Belgen, waar is je nationalisme!

5 likes

Haha ja die! Was ook ergens een video dat je het publiek eerst ziet en dan daarna Ramos op de tribune

Ik hou van die man hahaha ik blijf ook altijd lachen.

1 like

Haha ja zo ben ik ook wel echt :slight_smile:

Alleen heb ik ook een band met Denemarken :denmark: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha “joh hee er zijn hier dingen gebeurd”. Wat een poeet

1 like

Vergelijk het spel eens met de wedstrijd tegen finland. Serieus?! Hoe kan hij dit soort dingen zeggen.

1 like

Ik krijg altijd een beetje anxiety als spelers de bal casual naar hun eigen doelman pasen. Wat nou als hij ineens toch mist en ze een eigen doel maken???

14 likes

Echt super leuk dit voor Denemarken!
Ik ben vandaag een Denemarken supporter :smiley:

1 like

Ja dat gebeurd wel eens :laughing: meestal spelen ze wel naast het doel.

2 likes

Haha ja en ik vind het een teken van zwakte. Maar ja wie ben ik

3 likes

Zou de bal liever wat meer op de Deense helft zien

1 like

Het mooiste aan vanavond is dat Frank Snoeks de commentaar van Nederland niet doet.

7 likes

Het meest deprimerende vind ik nog dat de NOS met droge ogen durft te beweren dat er nog steeds geen vrouwelijke commentatoren zijn (wat op zichzelf al genant genoeg is) omdat er simpelweg geen vrouwen zijn die op het ‘allerhoogste niveau’ presteren. En dan durf je met fucking Frank Snoeks en Joep Schreuder te komen op ‘het allerhoogste niveau’ :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Echt fucking genant gewoon als je dat je strot uit krijgt

19 likes

Net ingeschakeld maar huh error, wat heeft Denemarken met rood haha

2 likes

Oh ja duh :grimacing:

4 likes

Pff komop België

2 likes

Dat kut gefluit

België is echt nergens nu, ze worden zo weggespeeld door de Denen.

2 likes

M’n vriend heeft België als kampioen in de poule :joy::joy:

2 likes