Nou het kakt wel weer in. Maar prima zo, houd de 2-0 maar vast en volgende wedstrijd wat meer pit aub
kut
Neeeeeeeeeeee
wel een mooi doelpunt
Zo tantoeveel verdedigers en dan dit. Haal me weg
Eerlijk is eerlijk, hij zit er wel lekker in
Kak
Haha ahw die publieksbeelden, zoân lonely oekraiener met een sjaaltje tussen chagrijnige Nederlanders
Gvd en nu gaat ie eraf denk
Edit: toch niet
Die glimlach
Vond hem knapper met wat langer haar, stond m beter! Maar ik moet idd ook altijd een âietsâ hebben. Vind bijvoorbeeld bij Ajax Tadic ook niet echt standaard knap, maar ik word er wel warm van Love die straatvechtersmentaliteit.
@Honey tja Feyenoord, daar gaat het al mis he . Maar nee ik zie wel dat hij knap is, maar niet perse een âietsâ waar ik dan heel warm van word.
Yesss helemaal blij mee! Maar wel zo laten nu!
Als Nederland scoort, hoe lelijk t goal ook is âwauw prachtig geweldig mooiste ooitâ, als OekraĂŻne scoort âschoonheidsfoutjeâ
Nu we het toch over oude voetballers hebben: van der Sar was altijd mijn lievelings. Ik wilde vroeger ook van der Sar worden.
Oh had je 2-1? Ik had 3-1 in mân hoofd. Maar dat zal wel komen doordat ik over 3-1 voor Oostenrijk begon
Jaaa heb ik ook met Tadic. Ik zie hem wel als zo een passievol typje die je eerst onwijs in de watten legt en je daarna woest mee sleurt naar de slaapkamer Pak romantiek, pak bed, pak seks
Dit is zo fucking typisch nederlands weer he
Ja joh! Verneuk het ff, why not.
fockers