Vier handen op 1 buik

Dit vond ik ook. Fijn dat het zo goed ging hoor, maar ik miste een stukje toekomstvisie. Ze woonden nu bij haar moeder, maar hoe zien ze het voor zich in de toekomst en hoe gaan ze dat betalen?

Ik vraag me eigenlijk af of ze wel havo deed en niet vmbo. Uiteindelijk ging ze een mbo opleiding doen toch? Alleen dat zou dan weer niet kloppen met dat ze eerst psychologie wou doen want dat is alleen op hbo/wo-niveau dacht ik. Opzich maakt het verder niet uit wat ze deed maar in de aflevering of update kwam wel naar voren dat ze een opleiding ging doen.

die zijn nog steeds samen! En van wat ik kan zien op FB gaat het goed met hun allemaal (ze plaatst best veel foto’s) (Ik ken iemand op FB die vrienden met haar is, vandaar dat ik haar zo kon vinden)

O ja, dat trouwen
 Vond dat zo treurig allemaal. Liefdeloos bijna.

1 like

Michelle was dat! Volgens mij was ze gepland zwanger geworden. Haar vriend was ook dakloos enz. Dat kindje groeide niet goed, echt heel sneu allemaal

1 like

Ik heb net de aflevering terug gekeken. Ik vond het een hele lieve, positieve aflevering, eigenlijk alles wat ik dat meisje gun. Het voelt wel alsof er een hoop shit is weggelaten. Maar goed dat hoeft verder niet op televisie, misschien maar beter zo juist!

1 like

Heel mooie aflevering inderdaad! Zag haar ook netjes reageren op twitter. Echt bewonderingswaardig volwassen meisje, en Isa zo lief!

Oh ik vind Roos nu al erg :sob:

Hahaha goede redenatie meid

2 likes

Op de verjaardag van mijn moeder!

9 likes

“Op dit bed ben ik zwanger geraakt” pardon😂

16 likes

Hij stuurde allemaal hartjes, huh dus je verteld dit gewoon even via whatsapp verteld.

13 likes

Zijn vriendin en moeder zwanger. Gezellig samen :+1:t3:

8 likes

Faket zij een accent?

22 likes

Dan heb je dus heel veel Teen Mom gekeken en is dat geen anti-conceptie geweest? Hoe dan?

9 likes

Oh no ook nog roken

3 likes

Omg ROKEN GA JE LEKKER MEID

6 likes

Hahahah “en omdat jij gespierd is”

Hahaha deze aflevering gaat al veel meer trashy worden, love it

Mag wel echt hopen dat ze geen wiet rookt tijdens de zwangerschap aangezien ze eerst bizar veel blowde

2 likes

Zo klinkt het wel, net leek ze heel even zonder accent te praten.

1 like