Oh echt? Dat heb ik dan gemist!
Ideale man
Begrijp ik helemaal. Het was ook letterlijk Ă©Ă©n hele korte zin met onderwerp+werkwoord en misschien lijdend voorwerp. Ik dacht bij de fotoshoot?
Wat een heftige aflevering was dit! Man. Maar wat is Isa ook een schatje. Ik zou haar bijna willen adopteren als extra moeder voor mezelf
Wat een heftig verhaal zo zeg. Ik vind wel echt schrijnend om te zien hoeveel zij meegemaakt heeft. Wel mooi om te zien hoe ze als moeder is.
Ik vond Isa ook wel fantastisch.
En jeetje dat de moeder van Silvester op haar 12e moeder is geworden zeg! Als ze toen beviel van Silvester is ze dus op haar 29-30e oma geworden
Ah wat een super volwassen en sterk meisje voor een 16-jarige!
Ik kan het toch online zien, YES!
Wat een heftige aflevering, jeetje ik vind haar echt een held, zo knap hoe ze alles op pakt.
Kan me idd ook super verbazen over die familie van Silvester. Moeder op je twaalfde⊠Ik werd op mân 29e voor t eerst moeder en vond het al kneiterheftig, dat had ik op mân 12e never nooit niet aangekund. En nu is ze dus op haar 29e oma. Wow.
We weten niet hoe oud de moeder van Sylvester/Silverster nu is. Er werd alleen gezegd dat ze op haar 12e moeder werd, maar we weten niet of ze toen van hem zwanger was.
Ik ben vooral heel benieuwd naar Aline, dat meisje met heel lichtblond haar. Ze had een relatie met een man van minstens dik in de 40 en op haar 19e/20e al 4 kinderen (van volgens mij 3 verschillende vaders). Er was ook eens een update-aflevering met haar, maar die is ook al oud en staat ook niet meer online
Oh ja die weet ik ook nog. Met de hond op het balkon toch? Zij leek zo ongelukkig, zo schrijnend.
& @Chesirecat Ja klopt inderdaad, heb een artikel gevonden van 3 jaar geleden
https://www.ad.nl/show/aline-22-schokt-kijkers-vier-handen-op-een-buik~ade32bbf/
En ook haar facebook gevonden, zo te zien is ze nog steeds samen en zelfs getrouwd met die man en is er godzijdank geen 5e kind te zien.
Ohh ja! Ze ging toen ook trouwen met die man. Vond het echt een hele sneue situatie.
Ik weet ook nog die ontzettend verdrietige aflevering waarbij het voogdijschap (geloof ik) werd afgenomen van een koppel. Ze werden s nachts namelijk niet wakker als de baby huilde en dat soort dingen. Ben benieuwd hoe dat nu gaat. Was zo erg.
Haha die foto erbij! Ze heeft een shirt aan met âJust Relaxâ erop
Oh ja dat was een stel dat begeleid werd door Patty Brard toch? Zo erg. Ik zou dat nu ik zelf moeder ben niet terug kunnen kijken met droge ogen.
Nee heb ook echt gehuild (ik had net een baby). Ik vond het zielig maar was ook best misselijk nadat ik hoorde dat er echt goede redenen waren. Dacht gelijk aan ergste soorten verwaarlozing. Ik wist uiteindelijk niet of ik nou medelijden moest hebben.
Niet gekeken op 42.00 maar niet het liedje van Antonie?
Massimo - loco
Ik vond het wel apart dat er helemaal geen aandacht was rondom het onderwerp school (leerplicht?!) en werk? En iets waarbij zij heel makkelijk af deed dat het niet haar schuld was dat ze geen opleiding nog gestart was bij twee dingen die haar leuk leken.
Alleen kort iets over vrijwilligerswerk maar totaal niet concreet dus sowieso geen vervolg.