Inderdaad, wat @Karl_Lagerfeld zegt. We zien minder (of we zien andere dingen), wat helemaal prima is. Maar dat het goed is om dit voor mezelf te onthouden als ik het programma kijk.
Ik vond haar ook vrij vlak en weinig gericht op de baby.
De reden die zij zelf geeft: te veel ruzies tussen de ouders zal niet de enige reden zijn dat het kindje uit huis is geplaatst, daar moet meer voor spelen.
Maar hij ziet het kindje dus nog af en toe, en zij? Zegt ze daar ook iets over op Facebook?
Ik snapte die vragen aan het einde van de uitzending overigens compleet niet. Voer voor discussie juist toch: wie zit er het meest op de bank? Like whát. Wil je hier een ruzie uitlokken ofzo.
Ah, ik vond dat juist een leuke persoonlijke afsluiter. Ik had ook wel het idee dat dat kon omdat ze zo’n goede klik hadden met elkaar.
En toch kijk ik het weer!
Ik kijk ook weer !
Nou volgens mij zit ze er wel lekker warmpjes bij
Wat heeft hij nou in zijn nek?
Tattoo
Yaaas Bobbi
(ja ik tune net in)
Jeetje die vegen op Bobbi haar wangen
Haha ze heeft al gereisd, ze is al 2 x naar Chersonissos gegaan
Ze doen echt alsof Zwolle een mini dorpje is en dat dat huis een gigantische villa is. Haha
HAHA
Ja
Wacht, hoe gaat dit kind heten?
Oh man, nog bij je ouders in bed slapen?! Okeeee
Huh. Ze kiezen bewust voor een kind terwijl ze er geen geld voor hebben, daarnaast wil haar vriend zijn leven elders niet opofferen???
Ik heb idee dat zij heel graag bij haar ouders wil zijn. Ik snap dat die vriend zijn andere zoontje ook wil zien! Sneu !
Gianni
Omdat hij al een kind heeft. En hem ook wil zien. Wel sneu.