Videoland: Glow Up

Kijken er hier meer mensen Glow Up?
Ik heb de Britse versie gekeken in ik kijk nu de Nederlandse. Het echt is tenenkrommend slecht maar toch smul ik.

Aah ik wil het eigenlijk alleen kijken voor Björn. Mja videoland kwaliteit kan ik niet aan.

Ik kijk voor Nikkie maar vind Roxeanne toch ook wel leuk! In ieder geval is het programma zelf ook vermakelijk genoeg vind ik.

Ik kijk ook! Ik vind het wel leuk maar het niveau valt me een klein beetje tegen. Niet dat ik het beter kan maar toch, ik ben dan ook geen MUA

1 like

Wat een ongezellige groep :joy:

Jaaa ik kijk het samen met mijn vriend. We zijn idd ook heel verrast door Roxeanne Hazes, ik kende haar wel een beetje van d’r TikTok maar ze is echt lief! Mijn favoriet is Marley <3

We waren bij de aflevering vandaag echt boos aan het einde, thank God zijn ze allebei door.

Thank god? Van mij mogen ze er allebei uit, vreselijk vind ik ze haha!

1 like

Ik vind die Kostijn echt zón arrogante kwal he, gatverdamme ik kan hem niet uitstaan hahahaha

4 likes

Ik kijk nu aflevering 2 en ik hooooop dat Konstijn eruit gaat. Vind het programma wel heel leuk, net als de Britse trouwens.

Ja fair enough, haha. Maar toen alleen die ene door ging (die écht heel slecht was, al meerdere keren) was ik flabbergasted

1 like

Ik vind Remy en Bjorn wel leuk. Kostijn mag er van mij wel uit en Thijmen vind ik ook helemaal niks.

Ik had meer verwacht van de MUA’s. Vind het niet heel spectaculair ofzo. Roxeanne vind ik inderdaad ook heel leuk. Op het begin dacht ik dat die Pernell (schrijf je het zo?) heel erg kapsones had maar dat vind ik nu helemaal niet meer. Hij is streng maar wel eerlijk.

Ik vond het trouwens ook jammer dat dat meisje die uit Curaçao kwam er zelf uit ging, volgens mij was zij ook wel goed. Marly en Bjorn zijn mijn favorieten

2 likes

Net de nieuwe aflevering gezien van deze week. Ben zo blij dat Marly er nog in zit. Vibd haar echt goed en het was jammer geweest als ze van Tijmen had verloren. Zij heeft overall gewoon betere skills

2 likes

Dan had ik deze hel serie niet meer serieus genomen, diegene had er al veel eerder uit gemogen van mij…

2 likes

Spoiler aflevering 4

Summary

Wat vind ik die Thijmen een crybaby zeg, je hebt gewoon ondermaats werk geleverd, je ziet gewoon het niveauverschil. Duhh dat je dan in de rode stoel zit

2 likes

Meer mensen de finale al gezien?

Gaaf dat alle 3 de looks in het magazine komen! Vond het jammer dat Larissa derde is geworden, vond haar look eigenlijk beter dan die van Remy. Denk ook dat zij de laatste face off echt goed had gedaan, leek me echt een opdracht voor haar. Maar Marly is ook een terechte winnaar! Ben benieuwd of we in de toekomst nog iets van haar/de andere kandidaten gaat horen of zien

2 likes

Ik vind Marly ook een terechte winnaar! Vind het inderdaad jammer dat Larissa derde is geworden want vind haar zoveel beter en leuker dan Remy. Al moet ik zeggen dat Remy deze aflevering ook wel goed was tegenover alle andere afleveringen maar Larissa was overall gewoon beter. Ik weet niet of we nog veel gaan horen van iedereen, denk dat ze vooral groot worden via insta of youtube misschien. Marly heeft wel nog die insta take-over gewonnen bij Nikkie wat haar waarschijnlijk veel volgers gaat opleveren. Ik gun het ze wel dat ze nu een mooie carrière of iets krijgen, vooral Larissa, Bjorn en Marly

2 likes

De insta take-over is al geweest. Ik heb daarna zo’n insta follower counter opgezocht, want was benieuwd hoeveel zoiets nou zou opleveren. De dag van de take-over had ze ongeveer 200 nieuwe volgers, dat viel me echt zwaar tegen. (Ik heb dit daarna niet meer gefactcheckt)

2 likes

Oh dat wist ik niet omdat ik geen instagram heb. Ik dacht dat die take-over na het programma zou komen ivm meer bekendheid. Het valt inderdaad dan tegen, hoop dat ze nu meer volgers krijgt.

Wel heel blij met de winnaar!