‘Hartjes smaken naar verliefde aardbeien’…welke malloot verzint deze waardeloze Haribo reclames.
De nieuwe reclame van Zalando. Wtf is dit voor iets raars.
Ik kreeg net deze vage reclame voor een sportcoach. Hij en zijn team zijn, volgens hem, spartanen. Spartanen uit de middeleeuwen waren in shape, omdat ze geen netflix keken.
Ik moet echt een potje huilen van deze domheid
Verisure😡
Yo wie is die chick met die bruine krullen? Je ziet haar in elke Nederlandse reclames. Robijn, Douwe Egberts, Seats & Sofas, die waarbij ze een oude man helpt, waarschijnlijk in een corriereclame.
Vanaf 35 seconden.
Ze is een beetje de bruinharige versie van die webshopmodel.
Die Alpecin reclame waarin een aantal random mannen zeggen “waarom ik Alpecin gebruik? Omdat ik m’n haar wil behouden” en daarna de voice over met “vecht voor je haar” maar ik snap niet of hij nu bedoelt dat die shampoo voor je haar vecht of dat je dat zelf ook nog moet doen?
Hoe dan ook, vecht voor je haar en die fles ziet eruit als autoshampoo (hoezo heeft een auto shampoo en niet gewoon fucking wasmiddel?)
Nohh, hebben ze niet meer ‘doping voor je haar’ als slogan? Vond ik altijd goud in combinatie met het sponsoren van een wielerploeg. Overigens kan MvdP (middelste op de foto) beter zeggen:
Waarom ik Alpecin gebruik?
Omdat ik contractueel verplicht ben om reclame voor ze te maken!
Hahahah, nooit gehoord, maar dat is nog stommer. Kende dat product ook niet voor vandaag.
Al die klene drop reclames kunnen op de schroothoop
Webshop Haix, voor beschermende kleding. Motto: be a hero.
Alleen maar mannen in de reclame want vrouwen kunnen natuurlijk geen brandweerman, bergbeklimmer, politie-agent of held zijn.
Het klinkt net alsof ze een buitenlandse taal spreekt en een mondeling verhaal doet. Ze kan echt niet presenteren
“Waarom spoel je je vieze vaat dan eerst voor in de WwaAa-aAAa-aAAAaA-aaaAasbak?”
En elke keer zit ik weer te wachten tot dat vervelende stukje komt.
Ik heb die zin drie keer gelezen en snap nog steeds de ballen van
Ik was zo gefascineerd door de vreselijkheid van deze reclame dat ik ‘m de eerste keer van schrik helemaal uitgekeken heb. Nu denkt YT dat ik dit leuk vind
Haha dat had ik ook inderdaad! Fascinerend maar ook vreselijk.
Die rare anwb reclame. Dat kind wordt op klaarlichte dag aangeden omdat ze ineens haar fiets vol de weg op smijt zonder te kijken en een shot later is het ineens donker en is het ‘hang een lampje aan je fiets, dan rijdt niemand je aan’.
- Het was licht, een lampje had niet geholpen
- Ze smijt zichzelf vol onder die auto
Idd die reclames werken te erg op mijn lachspieren . Laatst was er iemand van verisure bij ons om het systeem serieus aan te prijzen. En mijn zus zei letterlijk (zij had die reclames dan ook nog nooit gezien) kan je het dan ook gelijk installeren? Ik draaide me toen om naar die gast en zei:’ Dan moet je wel zeggen 'natuurlijk! Zoals in de reclames ’ .