Verschrikkelijke reclames

7 likes

Ik word heeeeeelemaal leip van deze dude / reclame als ik vol goeie moed een youtubevideo opzet. :rage::rage:

7 likes

Ben blij dat deze reclame bijna van de buis is. Ik heb nog nooit zo’n verveelde “rapper” gehoord en dan dat zogenaamde gevoelige gezang op het einde met die tekst dat nergens op slaat.

Hij lijkt op die zwemmer

1 like

Ik zie nu voor de tweede keer de S’Moret reclame (een soort zuivelspread?) en echt verschrikkelijk hoe een Nederlander een soort Frans accent na probeert te doen, wat een irritante reclame.

En dat het er goor uitziet en ik ervan moet kokhalzen. Echt, weg met die reclame plzzz

1 like

Vaginale schimmel… er niet over praten, DAT IS PAS EEN TABOE!

Mens wat :rofl:

Die Smint-reclame van twee dudes die los van elkaar op date zijn en de ene is onzeker maar de andere niet want hij heeft Smint en dan geeft hij onzekere dude ook Smint en dan is die ook niet meer onzeker en gaan ze ff de vrouwtjes inpalmen

4 likes

Tja, je kan moeilijk in een restaurant Axe gebruiken

2 likes

12 likes

Heeft iemand al 500x decupré gezegd? Zo ja zeg ik het graag nog een keer

Die kop van dat wijf
Die text die nergens opslaat
De variant met koert-Jan de Bruin

Echt allerkutste

2 likes

Voelt trouwens heeeeeeeeeeeerlijk aan

Hahahaha ja die ergert me het meest

De matrassen worden trouwens door jullie gemaakt in hellevoetssluis VOELT TROUWENS HEERLIJK AAN met medische technologie

Is toch geen zin meer meid

2 likes

Ik kijk soms TLC en ik erger me dood aan de uitspraak van Discovery PLAHS :mad:

Zelfs de Belgen kunnen in deze reclames niet acteren

Wow maar de Belgische vrouw praat ten minste. Feminist icon!

1 like

Die Renault reclame met die viool. Dat geluid gaat door merg en been, echt afgrijselijk

Op youtube krijg ik nu steeds een reclame met: “gefeliciteerd met ons seksleven” op een taart en dan laat die man allemaal statistieken zien en daarna kan ik hem gelukkig wegklikken :roll_eyes:

Whut

1 like

Ik kwam hem weer tegen 🥲

2 likes