Oh chill! Ben jij goed met kou? Ik heb een aantal fijne jassen maar geen echte winterjas voor als het echt kouder wordt, maar ik ben ook evht een kou kleum met Raynauds dus als ie voor iemand die het niet snel koud heeft warm genoeg is, is het dan ook warm genoeg voor iemand die het snel koud heeft?
Haha uhm. Nou ik heb een dikke winterjas die ik draag vanaf herfst… maar als t echt vroor en sneeuw lag dan pas pakte ik mn carhartt! En dan had ik t lekker warm, met sjaal en handschoenen en muts ik hou niet zo van kou… dus heb t graag behaaglijk. Ik hoop alleen dat jij t ook een warme jas vindt, das persoonlijk denk ik. Maar carhartt en thinsulate staan er wel om bekend warm te zijn.
Dankje voor je antwoord! Ik vind het vervaagde best cool haha. Voor 15eu zou ik m graag overnemen!
Ok leuk! Zou je mij aub een pm kunnen sturen? Het lukt me net niet op de telefoon…
Ik verkoop vintage levis jeans
Maat 28/32
Pas er helaas niet meer in
Prijs : €35,00
Het lijkt een beetje alsof er een vlek op zit, maar dat is niet zo, komt denk ik door de foto
Geen idee of dit hier ook mag haha maar mijn vriend wil zijn auto verkopen. Mocht jij iemand kennen of zelf een auto nodig hebben…?
Hoeveel wil je voor de 29/32?
ook €35,00 !
Ik wil m wel graag hebben, ik drop je ff een dm!
Joe!
Heb vandaag m’n dressing uitgezocht.
Verzending binnen België is 6€
Naar NL is 10€
Mijn maten zijn 34/36 onderstukken, 36/38 bovenstukken (heb nogal brede schouders)
Schoenmaat 37
Hoe meer je neemt hoe goedkoper het weg mag want ik moet plaats maken voor samenwonen
Ik vond het moeilijk om beschrijvingen bij de juiste foto’s te plaatsen dus vraag maar indien iemand meer info wil dus
Verdorie, de meeste foto’s zijn nu ineens weg.
Heb geen aanfoto atm, hij is best oversized, eerder maat 40. Heb hem vroeger wel gedragen maar past niet meer bij m’n huidige stijl.
Ooh foto nummer 5, supermooi bloemetjesprintje! Is dat een jurkje/playsuit/iets anders? Kan het net niet goed zien.
Het is een playsuit, slechts 1x aangehad op vakantie in Ibiza
Sommige foto’s staan er nu ook dubbel in zie ik… what a mess heb je ook pb gestuurd
Oeh heb je het gestreepte blousje nog? En voor hoeveel? Vind hem echt heel leuk!
Ja! Ik stuur je wel even een pm
huh dat lijkt echt heel goedkoop? haha
helaas geen auto nodig maar lijkt mij dat dit goed verkoopbaar moet zijn voor zo’n bedrag