Verkooptopic

Ganni rok maat xs, te klein gekocht en nu toch maar de hoop opgegeven dat ik er ooit in ga passen :sweat_smile: nooit gedragen en mag weg voor €100

5 likes

Stuur je even een priveberichtje met je adres en hoeveel je er voor wil betalen inc verzending?

Doe ik!!

Hugo Boss The Scent EDP 30ml. Zit bijna helemaal vol. €25 incl verzenden

Iemand interesse in zwarte vans sk8 hi in maat 38.5? Draag ze eigenlijk nooit.

Gymshark energy seamless high wasted. De paarse is maat S en de grijze is maat M.

1 like

Wat wil je voor de m?

25 incl de verzendkosten!

Creme gekocht bij Douglas. Aantal keer gebruikt, maar toch niet helemaal mijn ding. Mag weg voor €30,- exclusief verzendkosten.

Parfum gekocht bij Ici Paris XL vorig jaar (Ange ou demon le secret eau de toilette 50 ML). Toch niet helemaal mijn geur. Mag weg voor €45 exclusief verzendkosten.

Hoeveel wil je voor het glitterrokje?

Hoe valt gymshark in vergelijking met leggings van Nike? Twijfel tussen M en S… ik heb van Nike altijd S.

Oeh dat weet ik niet zo goed. Heb zelf geen legging van nike. Maar heb in de meeste andere leggings altijd een M. En bij gymshark eigenlijk ook. De S is mij te klein. Ofja krijg hem wel aan maar vind hem toch iets te strak.

1 like

@Karl_Lagerfeld hmm ga vandaag even opmeten en dan hun site checken. Ik heb van H&M en Nike wel altijd een S, maar deze lijken wel echt loeistrak te zitten :sweat_smile:

Ik heb van nike een legging ook in S, wel al paar jaar. En van Gymshark M.

2 likes

Is er iemand geinteresseerd in deze kimono? Is van het merk Wallis gekocht via Zalando. Maat 40 en petite lijn. Aankoopprijs was € 70 volgens mij. Twee keer gedragen, maar het is toch niet helemaal mijn ding. Ik zat zelf te denken aan €25,- inclusief verzenden, maar sta ook open voor een ander bod.

2 likes

Ik verkoop twee leggings van MyProtein, maat S, gekocht met Black Friday. Ik heb ze een paar keer aangehad met sporten maar ze zijn toch te klein. Dit zijn ze op de website en je kunt ermee squatten, ze schijnen niet door.

15 euro per stuk inclusief verzendkosten

Ik heb wel interesse in je flowerbomb, moet alleen wachten tot mijn bouwdepot uitkeert. :sweat_smile:

1 like

Is die parka winterproof?

Ja ik droeg hem juist altijd als het heel koud was. Maar heb laatst een nieuwe jas gekocht. De jas is wel wat verweerd, zeg maar, en door een keer wassen wat vervaagd. Beetje stonewash look nu… je mag hem voor €15 excl hoor… wil hem gewoon niet zomaar weggooien.

Deze in maat 39, ik heb ze gekocht voor 79,- mocht niemand ze hier willen dan stuur ik ze gewoon terug.

1 like