Ik vind ze niks voor mij haha. Birkenstocks vallen wel mee met inlopen toch? Bij mij wel iig haha
Ik weet het nog niet. Zulk lekker weer is het nog niet geweest
Fenty pro filter concealer in de kleur 150. Online besteld, maar is veel te licht voor mij. 1 keer gebruikt
Heb je de horloges nog? En heb je een filter over de foto gedaan?
Welke kleur/uitvoering?
Ik verkoop Gass Bijoux oorbellen, ze lijken hierop:
https://www.gasbijoux.com/serti-hoop-earring-gold.html#140=13&92=153
alleen dan een andere kleur (maak zo thuis wel even een foto).
Ze zijn uiteraard ongedragen en zitten nog in het vloeipapiertje in het doosje. Heeft er hier wellicht iemand interesse?
Ik verkoop mijn SensatioNail lamp met 5 SensatioNail gellakjes voor €50.
Kleuren die erbij zitten:
Pink chiffon
Pink daisy
Coral Sunset
Miss behave
Mauve
Pascal 1460 en ze zijn zwart!
Ik heb misschien wel interesse in de 39. Hoeveel zou je ervoor willen hebben?
Iemand geïnteresseerd in dit parfum van the Body Shop? Het is niet echt mijn geur, maar misschien is het wel iemands favo geur! Is nog bijna niks uit
Ik wil wat kleding verkopen!
- VERKOCHT Jurkje van de Mango, paar keer aangehad maar nu iets te kort voor mijn 1.86.
Donkerblauw met witte sterretjes, kraagje, knoopjes en een wikkelkoord. Maatje S/M.
- VERKOCHT Spiegeltopje, zilver met een mooi decolleté. H&M, kan voor S/M.
- Offshoulder blouse van de H&M, nog leuker als ie gestreken is (hoeft niet altijd, maar zat in een tas). Maatje M.
- Chille gebreide trui van de H&M, maat 42 maar draag m hier oversized. Mooie neklijn.
- VERKOCHT Lichtroze mesh top met lila tie-dye details van de Monki, zit wat stretch in, zou zeggen maat S/M
- Chillbroek van Pull&Bear, fijn licht stofje. Heeft zakken! Zit stretch in de bovenrand, maar valt best lang (bij mij tot op mn voeten ongeveer, 1.86)
- Lief vintage bloemenjurkje, rits op de achterkant. Mooi bij een S
- VERKOCHT Vintage wollen kokerrok, beetje rare foto. Valt bij mij tot over mn knie. Is iets te wijd voor mijn taille waardoor ie wat lager valt. Voor een M/L
- Geruit rokje van de H&M, iets dikkere stof. Ongeveer een S. Bijna nooit aangehad omdat ik altijd onderschat hoe lang ik ben.
- ASOS Tall 4505 sportlegging. Echt lang dus, maar voor mij te wijd aan de bovenkant. Naden zijn een beetje gerafeld, dus mag voor een paar euro weg.
Ik wil er vanaf, dus wat mij betreft mag alles voor 5 euro per stuk exclusief verzending weg!
Ik heb wel interesse in dat mesh topje van Monki!
Leuk! Stuur je me een dm met je adres in ruil voor een tikkie? Wordt met verzending €8.90. Doe ik m morgen op de post!
Ik wil dat spiegeltopje!
Yess is goed! Stuur maar een pb’tje!
Is het eerste jurkje met de sterretjes nog available?
Nee sorry, die is al verkocht! Ik zal de lijst even updaten!