Verkooptopic

Prima, ik reserveer de items voor je!

Ik verkoop deze tennistas. Mooi ruim, nu een jaar in gebruik en nog helemaal netjes. Past voldoende in. Heb er altijd 2 rackets in gehad (het oranje vak). In het grote roze vak kun je kleding/eten/enz. kwijt. Ga nu over op een grotere tas. Wil er graag €20 voor hebben.

1 like

Ik heb nog 2 gewortelde stekken over van mijn scindapsus en monkey mask

1 like

Ik ben een noob wat dit betreft, maar

• kun je dit gewoon in potgrond zetten en dan uiteindelijk groeit het verder
  • kun je dit per post/in een envelop verzenden?

De monkeymask moet nog even op water verder wortelen, maar de scindapsus kan zo de grond in ja! Ik verstuur het liefst in een brievenbuspakketje omdat ik niet echt goede ervaringen heb met versturen in een bubbeltjes envelop

Thanks! Hoeveel vraag je?

€1,50 voor de scindapsus en €2 voor de monkeymask!

Dank je wel!!

Ja, dan is het 9€… pakket is 10€

Oh sorry dat vind ik te veel :(! Hopelijk verkoop je hem alsnog aan iemand anders! (ik snap het wel trouwens hoor 6 euro voor dat blouseje is echt niet veel)

Ik snap dat alles handel is, maar ergens vind ik het ook gek om stekjes te verkopen. Waarom niet alleen een vergoeding van de verzendkosten? Sharing is caring toch?

6 likes

Tag me maar gewoon hoor :stuck_out_tongue:

Sorry, ik zat te twijfelen maar omdat het niet persoonlijk is heb ik het niet gedaan. Het is eerder een algemene reactie op stekjesverkoop die ik ook op andere plekken zie ontstaan, maar dat had ik er misschien beter even bij kunnen zetten.

1 like

Er zit best wel handel in eigenlijk :see_no_evil: het liefst ruil ik ze tegen andere plantjes, dat vind ik leuker dan ze voor niks weg doen eigenlijk.

Oh en prut, ik was vandaag een aantal keren in het plantjestopic en dacht dat ik daar nu ook zat. Nu pas zie ik dat dit het verkooptopic is. Ruilen zou ik zelf eerder doen, al bewaar ik mijn stekjes eigenlijk altijd om ongevraagd (en ongewenst?) cadeau te doen tijdens feesten en partijen.

1 like

Heb je het bruine shirtje nog?

Ja die heb ik nog

Ik heb je een pb gestuurd.

Ik verkoop Dr Martens Pascal 1460 schoenen! Heb maat 38 en 39 staan

:scream: Nee, waarom? Heb trouwens alsnog de birkenstocks gekocht en nu ben ik bang voor het inlopen en mijn tenen on display