Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ok komt ie! Ik woon in Denemarken waar ze helaas geen Vinted hebben. Verzendkosten zijn wel wat duurder maar daar komen we wel uit (verdelen bijv zodat het normale NL pakketprijs is).

Heb hele slechte foto’s gemaakt en het was netjes gestreken de tas in gegaan maar nope.

Alles maat 50-56-62 (Lindex rompers hebben 2 sets drukknopen dus 2 maten). Is allemaal van Lindex, H&M, Luca&Lola, Hema, MarMar, Next, Zara, one of it (tuinbroek met ijsjes), name it (grijze trui en broekje), en een broekje Tumble n Dry (blauwe).

Samenvatting

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

afbeelding
afbeelding

Die broekjes had ik allemaal even geen zin in om netjes neer te leggen sorry, niet mega professioneel dit haha maar het is zoohoo veel

2 likes

Oooh welke maat is dat shirtje op die derde foto’s met die beestjes erop en dat gele broekpakje ernaast?

Beide shirtjes lange mouw is Zara 62 (best klein dus) en gele broekpakje is H&M 56 (die valt dan weer wat groter).

Hahaha kut ik vind alles op die eerste drie foto’s geweldig. En de broekjes eigenlijk ook :sob:

1 like

Oh welke maten zijn deze dingen
Giraffenromper
Roest gestreept zomerpakje
Groene en oudroze romper met ruffles
Rood setje
Lichtbruin tuinbroekje zonder pijpjes

Giraffenromper geel maat 62 (dubbele rij knopen dus kan tot 68), Lindex
Roest gestreept zomerpakje maat 56 MarMar (stretchy, kan wat langer mee)
Groene en oudroze romper met ruffles maat 62 beide MarMar
Rood setje maat 62 Luca&Lola
Lichtbruin tuinbroekje zonder pijpjes maat 56 H&M (valt niet echt groot)


Ik heb ook nog dit dekentje/wikkeldekentje van Petit Philippe. 1x gewassen en gebruikt want het was zomer

Edit: dekentje staat nog te koop

Wat vraag je voor die dingetjes + de panterromper en het rode panterpakje? :grimacing:

Edit: en het dekentje lol

Panterromper Lindex is maat 56 (en maat 62 ivm dubbele rij)

2x Lindex rompers (giraffe 62+68 en panter 56+62) korte mouw 3eu per stuk

Rood setje en rood panter setje maat 62 Luca&Lola 5 eu per stuk

Roest gestreept MarMar jurkje 56, 12.5 eu

Twee MarMar rompers maat 62
7,5eu per stuk

Tuinbroekje H&M 56, 5 euro
Dekentje petit philippe 20 euro

Is bij elkaar 68.5 euro

Verzendkosten vanuit hier is wel duur, maar ik denk dat ik het wel in een grote bubbelenvelop geperst zou krijgen. Niet aangetekend is dan 10 eu (ik betaal de helft dus 5 eu), aangetekend is 16 eu (ik betaal ook de helft of tot hoe duur een pakketje binnen NL normaal is).

En @Chesirecat we komen er wel uit hoor haha laat maar weten

Perfect, een pakje in Nl zou 7,25 zijn volgens mij. Ik vind het wel fijn als het aangetekend verzonden wordt ivm de afstand en de drukte nu. Ik dm je even voor betaling enz!

Ah ja vind het zo tof allemaal! Maar ben bang dat het meeste te warm gaat zijn voor mijn zomerbaby :sweat_smile:

2 likes

Iemand interesse in 2 kerstbroekjes maat 62? Mogen weg voor 5 euro samen.

Aaah ik ben bang dat als ze net zo hard groeit als der zus dat dat niet meer gaat passen als het hier is, of nog net een weekje of 2. Jammer!

1 like

@Ovenschaal denk ook dat het te warm gaat zijn! Jammer!!

1 like

Ja sorry hier ben ik weer haha

Ik vond nog korte broekjes/bloomers

Linkse twee is Lindex (zwart is maat 62, geel maat 56)

En 4 korte broekjes/bloomers van MarMar allemaal maat 56 (zijn stretchy)

afbeelding

Hier zie je patroontje wat op 2 broekjes zit en heeft de warme kleur wat beter weer

(Godver heb ik nou regelmatig dat die foto’s draaien, weet ook niet waarom)

1 like

Ik heb net ook een hoop op vinted geknald, hier een selectie:


Maat 80/86/92

Maat 86

Maat 86

Maat 74

Maat 80

Leukkk! Die slaapzakken zijn gevoerd zo te zien, toch? Heb wel interesse in de groene!
En zijn die groene trui en die met heuvels dunne truien? Ze heeft nu namelijk maat 74, maar als het ook truien zijn die in het voorjaar kunnen, durf ik het wel aan. Heel leuk vind ik die met die heuvels!
Wat zou je voor de slaapzak + twee truien willen hebben?
Ik heb geen idee hoe vinted werkt en wat de verzendkosten dan zijn, maar dat komt vast wel goed :blush:

Ja klopt! En van die groene zijn de mouwen afritsbaar. Die twee truitjes zijn echt van die dunne sweaters, prima voor het voorjaar denk ik ja! Wat vind je van een 10tje voor alles samen? Excl verzenden?

Is het dinopakje met een trui eronder geschikt voor de winter of is het dunne stof?

Top! Kan dat dan hier via oh of is Vinted makkelijker?