Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Grote kans dat dat ook gewoon nog wel even kan hoor! N. past er met bijna 8 maanden ook nog in.

Deze zou tot 13kg of ongeveer 87 cm mee moeten kunnen. Maar kan natuurlijk altijd iets per kindje verschillen.

Wist trouwens ook niet dat die vervolgstoel al bij de geboorte kon. Gelukkig gebruiken wij de maxi cosi ook vaak om even in en uit de auto te klikken als hij in slaap is gevallen. Dan kan hij lekker blijven tukken als ik even boodschappen moet halen :blush:

1 like

Iemand die deze wilt hebben tegen verzendkosten?
Mijn man had deze gekocht voor onze dochter ( bij de action) maar ze zijn voor 3 maanden ongeveer en onze dochter is 9 maanden :sweat_smile:

1 like

Heb vanmorgen mijn Vinted kast eens even goed gevuld. Vooralsnog veel meisjesspul (vooral maat 62-74) maar wil morgenmiddag nog een boel jongensdingen en speelgoed er op zetten.

Voor wie geïnteresseerd is, stuur ff een pb (Vinted staat nl onder mijn eigen naam en dit topic is niet MO)

Nog Vinted verkoopsters hier die maat 92/98 verkopen ? En dan voor een jongentje ?

Dit vind ik echt heel schattig van je man haha.

Haha ja ik ook, hij neemt ook wel eens kleertjes mee als hij ergens komt. Maar dit was wel even een gevalletje van ’ oh ze heeft wel al grote voeten zeg dan’:sweat_smile:

2 likes

Iemand hier op zoek naar een duowandelwagen?
Hij is intensief gebruikt (vooral door de mensen vòòr ons, de wagen stond bij mijn moeder voor als de kinderen daar waren), de kappen zijn verkleurd en er moet een bandje opgepompt worden met een speciaal nippeltje, maar hij rijdt fijn, je kunt er zonder problemen mee het Kruidvat door en hij is schoon. Mag weg voor 70 euro. Pb voor meer foto’s

Is nog nieuw, paste niet maar te laat met ruilen.

Heeft iemand nog leuk maat 92 spul in de verkoop? M is overal uitgegroeid :sob:

Ik zoek sloffen maat 19/20. Lodger of uggs oid
Heeft iemand wat in de aanbieding misschien?

Ja goed dat je het zegt, ik heb 2 paar van onderstaande slofjes. Het is maat 12-18 maanden. Ze zijn die van mij te klein en die hebben schoenmaat 21. Zijn heel weinig gedragen. Als je interesse hebt stuur maar een PB!

Deze maxi cosi cabrio fix heb ik 2x, maar mogen natuurlijk ook per stuk weg. Zijn nog super netjes door een hoes die er altijd op zat. Kan op de family fix. Mag voor 20 euro per stuk weg.

Ik wil m niet, maar tegen andere moeders die evt borstvoeding willen geven en willen gaan kolven: deze kolf is echt top! Ik heb m nu al bij 2 kindjes gebruikt, bij beiden een jaar heel intensief en hij werkt nog prima. Dus, ik zou het doen :upside_down_face:

1 like

Ik heb interesse denk ik, maar ben een borstvoedingsnoob. Ik heb al een (tweedehands) medela swing kolf, maar zou je een foto willen maken van de spullen uit je tweede alinea zodat ik een beeld heb bij wat wat is? En kunnen trouwens jouw slangetjes op een medela kolf? Sorry voor de vragen, maar is dus een nieuwe wereld voor me :blush:

Edit: Ik heb trouwens ook een magnetronsteralisator, zo’n bak. Is een zak handiger?

Oké bedankt voor je uitgebreide antwoord! Dan laat ik het aan me voorbij gaan, hoop dat iemand anders er iets aan heeft.

1 like

Als je de bewaarzakjes anders weggooit zou ik ze graag willen! Heb ze eerder ook gebruikt en vond ze handig. Maar mocht er iemand zijn die alles van je overneemt snap ik het dat je het daar liever aan meegeeft. Ik heb ook geen haast (baby moet nog geboren worden) :blush:

Heeft iemand hier interesse in een klamboe van Jollein? Ik kan zo snel even geen foto vinden ( heb hem al een jaar netjes opgevouwen in de kast), maar het is de ‘vorige’ versie grijs met witte ‘sluier’.
De piekstok gebruik ik nu deze keer weer maar heb een nieuwe kleur klamboe gekocht.

Hij mag weg tegen verzendkosten. Bij interesse zal ik hem alsnog even op de foto zetten!

EDIT; foto!

Ik ben wel benieuwd naar de foto! :blush:
Ik zoek nog 1 voor mijn dochter maar ben er nog niet uit qua kleur

Ik heb nog een prenatal flessenwarmer waar ik vanaf wil.
Als iemand in omgeving Rotterdam/Schiedam die wil hebben mag hij gratis opgehaald worden, anders wil ik alleen de verzendkosten ervoor hebben. :slight_smile:

2 likes

Ik heb interesse! Ik krijg in februari een baby, dit zou wel handig zijn! :slightly_smiling_face:

1 like