JA hier kocht ik mijn paarse haarverf in 2003!!
Had de appie ook! Kon ik als tiener een heel pak van leegvreten.
Ik mis soms die bands met panfluit en poncho uit Peru, telt dat ook?
Deze werden ooit in een grote Cheetosbus voor onze school uitgedeeld. Tegenwoordig zouden ze een boete krijgen ivmobesitas etc.
Jaaaa! Geweldig!, volgens mij had ik ook lang niet alle onderdelen, omdat het zo duur was.
Dit merk hadden mijn vriend en ik het net over hah
Ik mis trouwens het fenomeen videotheek. Het was vroeger zo heerlijk om met je vriendinnen een film uit te zoeken, zelfs al was die nieuwe film die je zo graag wou zien al weg. Dan met je karige zakgeld chips, snoep en cola kopen of niet omdat je allemaal veel te blut was en van je laatste knaken dus die film had gehuurd en dan samen kijken. Geweldig. Vond dat toch veel leuker dan torrentjes downloaden eigenlijk.
En yogho yogho ijsjes met een tekst op het stokje, soms droom ik daar nog over (kon nergens een plaatje vinden)
De schoenenreus
Waar je moeder je gympjes voor de basisschoolgym kocht als er geen Scapino in de buurt was en je oma je Spaanse sloffen zodat je geen koude voeten kreeg als je bij je grootouders thuis was. Waar je vergat dat ze ook kleding verkochten. Nog voordat de Van Haren beter zijn best ging doen om de laatste schoenentrends te volgen en andere schoenen na te maken, kocht je hier je goedkope trendy schoeisel. Nep uggs of Adidas Superstars? Ze hadden het allemaal. Maar de laatste jaren leek de Schoenenreus stil te staan net zoals de inhoud van de graaibakken die niet meer werd ververst.
De glitterballerina’s daar waren geweldig
Ik heb deze laatst in Duitsland gescoord!
Pic? En ik vergeet dat ze ook epische pluche sloffen verkochten.
Bestaat dit nog? Ik kocht hier allemaal posters en Hello Kitty spulletjes. Oh en natuurlijk als 13-jarige lekker lachen om de 18+ spulletjes
Dit is trouwens niet helemaal in het kader van dit topic, maar ik meld het hier toch even.
Hoe blij ben ik dat die crazy frog reclames en al die andere bullshit reclames die bepaalde ringtones aansmeerden verdwenen zijn van de televisie. Dit dreef mij echt toch waanzin.
Haha, deze zocht ik net, maar ik kon dus niks vinden op ‘Tom Hardy’