Oh wauw ik was dit helemaal vergeten. Ik vond dit altijd zo leuk, maar ik snap nu niet meer waarom
‘Mama mag ik een Joekel?’
Wow ik moest hier laatst toevallig nog aan denken, kon toen alleen niet op de naam komen.
Weet iemand nog dat adidas vroeger van die instappers/muiltjes had? Dus open achterkant en dichte neus. Volgens mij adidas maar het kan ook een ander merk zijn… Hoe heet dat ook alweer? Was in mijn tijd 90/00 op de basisschool een periode in.
Www.vd.nl
De real supermarkt in Duitsland verkoopt deze nog, heb het wel 4 x op ofzo in de vakantie! (en toen bleek het toch niet vegan te zijn :’)), maar nog net zo lekker!!
Vroeger toen Ik me nog als paard identificeerde guilttripte ik altijd Mn moeder om wekelijks een enorm duur paardentijdschrift te kopen waarbij je week voor week onderdelen kreeg om een stal te bouwen
Edit: Zie nu pas dat er ook een computerspelletjes van vroeger topic is
Ohh, ik kwam er echt vaak, vond het te gek. Ik mis die tijd (pubertijd)…
Me leve😭 ik dronk er dan soms cola door. Mmmm.
Maar deze waren na een paar x likken niet meer lekker
Ik ook!
Dit verkopen ze nog bij de Jumbo!
Ik heb 1 keer daar toen een shirt gekocht in de sale en trots dat ik daar op was toen.
Woww jaa jeetje helemaal vergeten dit
Van die koptelefoons die eerder in je nek en om je oren heenzitten o.a. van Philips toen.
Van die sling rugzakken van sportmerken die soms nu ook amper nog hip zijn of bestaan zoals Brunotti.
Hahahaha wow ik was met collega’s vandaag nog zo verbaasd dat de duo penotti reclames best wel op ‘t randje zijn. Toen zagen we de oude reclame van deze cripsy versie (nog nooit eerder van gehoord) en dat was net iets erger dan de “reguliere” reclame.
Anyway, ik kan me herinneren dat een tijd terug die primp truien helemaal hip waren.