Verdwenen merken en winkels

Oh wauw ik was dit helemaal vergeten. Ik vond dit altijd zo leuk, maar ik snap nu niet meer waarom

1 like

‘Mama mag ik een Joekel?’

2 likes

Wow ik moest hier laatst toevallig nog aan denken, kon toen alleen niet op de naam komen.

2 likes

Weet iemand nog dat adidas vroeger van die instappers/muiltjes had? Dus open achterkant en dichte neus. Volgens mij adidas maar het kan ook een ander merk zijn… Hoe heet dat ook alweer? Was in mijn tijd 90/00 op de basisschool een periode in.

Www.vd.nl :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Leefde voor dit tijdschrift.

52 likes

De real supermarkt in Duitsland verkoopt deze nog, heb het wel 4 x op ofzo in de vakantie! (en toen bleek het toch niet vegan te zijn :’)), maar nog net zo lekker!!

2 likes

Ja, haha ik weet precies wat je bedoelt. Met moeite op Google wat foto’s kunnen vinden ervan. image

3 likes

Vroeger toen Ik me nog als paard identificeerde guilttripte ik altijd Mn moeder om wekelijks een enorm duur paardentijdschrift te kopen waarbij je week voor week onderdelen kreeg om een stal te bouwen

44 likes

09
Edit: Zie nu pas dat er ook een computerspelletjes van vroeger topic is :stuck_out_tongue:

60 likes

Ohh, ik kwam er echt vaak, vond het te gek. Ik mis die tijd (pubertijd)…

Me leve😭 ik dronk er dan soms cola door. Mmmm.

2 likes

8711513294504_Ss5KxJxNZOsKU9tITNg_1_bb-59386279
Maar deze waren na een paar x likken niet meer lekker

39 likes

Ik ook!

1 like

Dit verkopen ze nog bij de Jumbo!

Ik heb 1 keer daar toen een shirt gekocht in de sale en trots dat ik daar op was toen. :laugh:

1 like

@Gelatelli en de HEMA!

Woww jaa jeetje helemaal vergeten dit

1 like

Van die koptelefoons die eerder in je nek en om je oren heenzitten o.a. van Philips toen.

Van die sling rugzakken van sportmerken die soms nu ook amper nog hip zijn of bestaan zoals Brunotti.

12 likes

Hahahaha wow ik was met collega’s vandaag nog zo verbaasd dat de duo penotti reclames best wel op ‘t randje zijn. Toen zagen we de oude reclame van deze cripsy versie (nog nooit eerder van gehoord) en dat was net iets erger dan de “reguliere” reclame.

Anyway, ik kan me herinneren dat een tijd terug die primp truien helemaal hip waren.
image

16 likes