Verander de zin

Deze hebben we eerder gedaan en dat was toen heel leuk! Je mag per beurt één woord in de zin veranderen. Je mag geen woorden toevoegen of verwijderen.

De zin:

Ik heb helemaal nog geen zin om te eten, het is pas 4 uur, maar ik moet vanavond weg.

Succes en veel plezier

2 likes

Ik heb helemaal nog geen zin om te eten, het is pas 4 uur, maar ik moet vanavond sporten.

Ik heb helemaal nog geen zin om te poepen, het is pas 4 uur, maar ik moet vanavond sporten

Ik heb helemaal nog geen wc om te poepen, het is pas 4 uur, maar ik moet vanavond sporten

1 like

Ik heb helemaal nog geen wc om te poepen, het is pas 4 uur, maar ik moet dagelijks sporten

1 like

Ik heb helemaal nog geen wc om te poepen, het is pas 4 uur, maar ik moet dagelijks bungeejumpen

Ik wil helemaal nog geen wc om te poepen, het is pas 4 uur, maar ik moet dagelijks bungeejumpen

Ik wil helemaal nog geen wc om te poepen, het is al 4 ton, maar ik moet dagelijks bungeejumpen

Ik wil helemaal nog geen kont om te poepen, het is al 4 ton, maar ik moet dagelijks bungeejumpen

1 like

Ik wil helemaal nog geen kont om te aaien, het is al 4 ton, maar ik moet dagelijks bungeejumpen.

Ik wil helemaal nog geen kont om te aaien, het is al 4 kilo, want ik moet dagelijks bungeejumpen.

Ik wil helemaal nog geen gewicht om te aaien,
het is al 4 kilo, want ik moet dagelijks bungeejumpen.

Ik wil ineens nog geen gewicht om te aaien,

Ik wil ineens nog meer gewicht om te aaien,

2 likes

het is pas 4 kilo, want ik moet dagelijks snaaien.

het is pas 4 kilo, want ik eet dagelijks snaaien.

Hij wil ineens nog meer gewicht om te aaien,
het is pas 4 kilo, want ik eet dagelijks snaaien.

het is pas 4 kilo, want ik eet dagelijks kapucijners.

het is pas 4 kilo, dus ik eet dagelijks kapucijners.

het is pas 4 kilo, dus ik vermijd dagelijks kapucijners

1 like