Had je ook die tomaat mozzarella?
Die hadden ze geloof ik vorig jaar voor mij gehaald maar vond het ook niet zo’n succes
Ja klopt!
Ik vind al die rul gehakt varianten heel snel zacht worden, heb praktisch elke geprobeerd maar echt een bite heeft het nooit.
Misschien volgende keer in een aparte pan bakken en dan heel last minute in de saus gooien?
Dank, dat ga ik doen! Het had nu inderdaad vrij lang in de saus gelegen.
Fijne sojabrokken van de toko. Klinkt vies maar het is geweldig spul
Oeh dat ken ik niet! Is dit het? Zo ja, dan kan ik het eenvoudig meebestellen want ik heb nog specerijen nodig binnenkort.
Ja! Ik gebruik ong 25gr per persoon en dan heb je wel een grote portie. Van te voren even 20 min oid weken in warm water, sojasaus, kruiden etc. Uitknijpen en dan in de saus erbij. Veel meer een gehakt structuur! Echt rul gaat het nooit worden, daar is rul vega gehakt wel geschikt voor. Maar je maakt er wel een chili of bolognese mee die vrijwel identiek is aan de vlees variant (al is het vaak minder vettig maar dat vind ik persoonlijk niet erg)
Super, heel erg bedankt, ik ga je werkwijze opslaan!
Alles van Quorn is gemaakt van een soort paddenstoel en wordt inderdaad heel zacht daardoor. Ik vind het rul gehakt van de AH (dat gemaakt is van soja) lekker en dat blijft steviger.
@FrauHelga die van vivera vind ik ook erg lekker in lasagne bijv., dat zit dus echt wel lang in de pan en oven maar verliest niet de structuur.
Jij komt soms eens in België bij delhaize zeker? Ik gebruik altijd het greenway gehakt voor in pastasaus.
Pré corona kwam ik er ongeveer eens in de 2 maanden, dan combineerde ik het met familiebezoek. Dat is nu helaas al een hele tijd geleden.
Greenway en Seitan gehakt ga ik ook noteren voor de volgende keer, mijn lijst met Belgische boodschappen is inmiddels flink gegroeid.
Mijn tante heeft me in de tussentijd gelukkig wel cassonade gestuurd.
Ik maakte altijd een vegetarische garnalencocktail met kerst met van die nepgarnalen en neptonijn van de vegetarische slager. Maar allebei die producten kan ik echt nergens meer vinden in de stad Heeft iemand recent een van deze twee producten nog gekocht ergens? Of een andere goede vervanger al gevonden?
Deze van de toko zijn goed
https://www.orientalwebshop.nl/mong-lee-shang-frozen-vegetarian-shrimp-300g
Tonijn weet ik niet zo goed, misschien die vuna van Garden Gourmet?
Niet gezien maar de vuna van garden gourmet is heel lekker.
Heb er tonijnsalade mee gemaakt!
En ik wou deze delen: Wat moet je koken voor dat ene familielid dat vlees eet?
Gewoon echt heel grappig
Ik heb bij de jumbo dat nieuwe speck van de vega slager gevonden, ben benieuwd! Morgen onder een eitje bakken
Ik heb met kerst dit kookboek gekregen
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd, want ik eet wel heel veel vegetarisch, maar bijna altijd zonder vleesvervangers. Dit boek gaat uit van 5 producten van de vegetarische slager, en dan dus steeds op een andere (relatief klassieke) manier. Dingen als kippensoep, coq au vin en hachee staan erin bijvoorbeeld, maar ook “nieuwe” recepten. Ik vind het sowieso een slimme zet om mensen die moeite hebben met vegetarisch koken op deze manier kennis te laten maken ermee
Overigens 100% plantaardig, dus niet alleen vegetarisch!