Vegetarisch eten

Hmm ik krijg nu ineens een foutmelding als ik hem probeer aan te passen. Ik probeer het zo nog eens!

@Jenn Die noten of peulvruchtenburgers heb ik zelf ook nooit geprobeerd. Ik was verbaasd dat ik er zo veel tegen kwam dat het een aparte categorie werd!

Ik twijfel nu wel of het toch niet beter in een Google sheet had kunnen staan. Omdat het zo lastig is om nog dingen aan te passen :frowning:

1 like

ik heb nog een burner email die ik niet gebruik, ik zal even kijken of ik een google doc kan maken dat iedereen anoniem kan aanpassen

edit:

Iedereen met link kan bewerken, dus zonder email! Ik ga zo even wat van de eerdere lijstjes erin mikken. Mochten we het toch niet willen gebruiken, dit is het eerste wat ik met dit account doe dus voor mij geen man/vrouw/vega worst overboord

6 likes

De blue butcher burger is mijn favoriet! Zelfs mijn vriend die wel vlees eet vind die erg lekker. Ook geen rare geur of nasmaak.

Waar kan je die kopen? Heb hem nog nooit gezien!

@Kurisu Superhandig, wat chill dat je al die lijstjes hebt overgezet! Is het idee dat je stemt door het getal achter een product met 1 te verhogen?

ja zoiets dacht ik wel. Misschien dat we het op een meer elegante manier kunnen doen, maar voor nu wist ik even niks anders. De blue butcher burger kan je trouwens bij plus kopen :stuck_out_tongue:

Ik geloof plus, Vomar en Hoogvliet.

1 like

Ik weet ook niet direct een ander systeem om te stemmen. Maar als je er vanuit gaat dat iedereen gewoon netjes +1 punt doet werkt dit prima.

Misschien kunnen we voor het overzicht nog tabbladen maken per hoofdcategorie? Bijvoorbeeld voor beleg of frituursnacks.

Handig! Ik dacht, zal ik hem in de openingspost zetten, maar die kan ik niet meer bewerken zie ik.

oh ja dat is een slimme, ik wilde geen gigantische bladen hebben duss heb ik het maar even zo verdeeld, maar als we een blad per categorie hebben blijft alles overzichtelijk en kunnen we ook sorteren op meeste stemmen per categorie

1 like

heb t heel even aangepast dat niemand kan bewerken zodat ik gewoon even de boel kan verplaatsen enzo haha

Okay nu kan iedereen weer wel bewerken

Ik ben ff door het vega aanbod van AH gegaan om dat categorieen te bedenken maar voel jullie vooral vrij dingen erbij te zetten, aan te passen, etc

Edit: Voor dat je iets toevoegt, check even of het er al in staat met de ctrl+f functie oid. Heb net al een dubbele vega slager tonyn weggehaald

1 like

De gevulde champignonschnitzel van Valess en de visburger van Vivera, bestaan die eigenlijk nog? Beide al heel lang nergens meer gezien :frowning:

nee volgens mij niet en ik vind dat afschuwelijk. Die was zo lekker

1 like

Jammer, ik vond hem ook erg lekker!

2 likes

Heeft iemand de vissticks van vivera nog gespot? Volgens mij zijn die er nu ook uit na de nieuwe producten

Bijna alle favo burgers die ik aanklikte bij de polls, waren de favoriet van de meesten hier. Heb me zelden zo in sync gevoeld

Ik heb deze niet allemaal geprobeerd, maar over het algemeen houd ik echt niet van groentenburgers maar wel van notenburgers en peulvruchtenburgers (vooral linzen)!
Ik vind het vaak een hele lekkere smaak hebben (geen ‘namaak vlees’-smaak) en de structuur is ook echt goed. Een vleesvervanger heeft vaak een structuur door het hele product maar bij zo’n noten of peuvruchtenburger voel je wat meer structuur of zo. Als ik dit zo lees klinkt het vies maar dat is dus juist lekker haha.

1 like

Misschien kunnen we ooit ook een lijstje maken van dingen (favorieten) zonder soja :nerd_face:

Ja deze week nog volgens mij!

1 like

Toch maar weer op zoek dus🙈